• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:08:53 följande:
    Kliar? Stackars...
    Tog upp henne en stund, tänkte att hon kunde somna i knät. Så fort hon somnade in så vaknade hon till och kliade ovanpå blöjan. Har inte nya blöjor utan har kört med dom ett bra tag.

Gjorde en dumhet idag. Lät henne springa i sina blöta kläder som hon badat i.
    Så nu får vi se om hon får uvi, hon hade det när hon var runt 1 år .
    Då låg vi på sjukhus i 3 dagar. Innan jag fick hjälp hade hon haft 40 graders feber i 4 dagar, bara sov, slog i från sig välling och vätska man ville ha i henne.
    Barnens ena faster har kronisk uvi.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:10:26 följande:
    naw stackars henne =( Måste vara jobbigt.. =(
    Verkar som hon har somnat ändå. Men tog lite tid
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-08 23:13:43 följande:
    Tog upp henne en stund, tänkte att hon kunde somna i knät. Så fort hon somnade in så vaknade hon till och kliade ovanpå blöjan. Har inte nya blöjor utan har kört med dom ett bra tag. Gjorde en dumhet idag. Lät henne springa i sina blöta kläder som hon badat i. Så nu får vi se om hon får uvi, hon hade det när hon var runt 1 år . Då låg vi på sjukhus i 3 dagar. Innan jag fick hjälp hade hon haft 40 graders feber i 4 dagar, bara sov, slog i från sig välling och vätska man ville ha i henne. Barnens ena faster har kronisk uvi.
    Vilka blöjor använder ni?
    Men usch vad jobbigt.. Stackarn. Hoppas hon slipper uvi Inge skoj..
    Håller på o pottränar Puma. Vore skönt med två blöjfria kids..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:16:12 följande:
    Vilka blöjor använder ni?Men usch vad jobbigt.. Stackarn. Hoppas hon slipper uvi Inge skoj.. Håller på o pottränar Puma. Vore skönt med två blöjfria kids..
    Köper på city gross, bamboo tror jag dom heter.
    Hoppas oxå man slipper uvi, var inget kul sist.
    Potträna Leah hade jag tänkt göra ni i somras, men hon var inte intresserad för fem öre
  • KikiBoo

Disc 4 var bad   Och INGEN kinesiskt text. Tjoohoo!! OCH hela The way u make me feel. UNDERBART!

mona83 skrev 2009-08-08 23:18:24 följande:
    Köper på city gross, bamboo tror jag dom heter. Hoppas oxå man slipper uvi, var inget kul sist. Potträna Leah hade jag tänkt göra ni i somras, men hon var inte intresserad för fem öre
    Never heard hihi!!
    Började med pottan när Puma var 4 måander.. men det har gått framo tillbaka. Intresse o sen ointresserad. Men nu så börjar intresset komma lite igen.. Skönt!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Fick ta upp henne igen, så kollade blöjan och tvättade av henne med en tvättlapp.
    Nu vet jag varför det kliar, hon verkar ha mask. Säkert av all sand hon käkar när man är ute .
    Nån som vet vad avmskningsmedel kostar på apoteket?

Verkar iaf som den där tvättlappen hjälpte, nu verkar hon kunna somna

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:24:48 följande:
    Never heard hihi!! Började med pottan när Puma var 4 måander.. men det har gått framo tillbaka. Intresse o sen ointresserad. Men nu så börjar intresset komma lite igen.. Skönt!
    4a månader? :-O
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:31:30 följande:
    Vad är uvi??
    Urinvägsinfektion.
    Har man riktigt otur kan man bli steril av skiten
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson