• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    rååsa
    Är dvd Dangeous short films bra? dum fråga igentligen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Ohh jädrar skit, jag kom på en sak som jag läste i aftonbladet den som följer med varje fre-lörd och om det är söndag..
    Det står så här i artikeln(en liten sådan)

"La Toya Tog 100 nya låtar:
    London: Bara timmar efter att Michael Jackson avlidit tog hans syster La Toya 100 ännu ej utgivna låtar med sig från hans hem. ENligt brittiska tidningen The Sun säger Michael Jacksons manager Frank DiLeo att advokaterna nu försöker få La Toya att ge tillbaka hårddisken med broderns musik."

- VAD GÖR HON? Jag trodde hon var en bättre människa än så här. Nu har hon ju stulit från sin egna bror.. :O

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 00:02:14 följande:
    Ohh jädrar skit, jag kom på en sak som jag läste i aftonbladet den som följer med varje fre-lörd och om det är söndag.. Det står så här i artikeln(en liten sådan) "La Toya Tog 100 nya låtar: London: Bara timmar efter att Michael Jackson avlidit tog hans syster La Toya 100 ännu ej utgivna låtar med sig från hans hem. ENligt brittiska tidningen The Sun säger Michael Jacksons manager Frank DiLeo att advokaterna nu försöker få La Toya att ge tillbaka hårddisken med broderns musik." - VAD GÖR HON? Jag trodde hon var en bättre människa än så här. Nu har hon ju stulit från sin egna bror.. :O
    Mmmm.. läste det...
    Gaaaalen kvinna.

Kollar om History finns med i boxen nu
  • KikiBoo
    Rååsa
    Kollade upp History on film vol. 2 och enligt den så ska vi ha den. Disc 6 är första sidan och disc 7 är andra sidan. Suveränt jue
  • KikiBoo

Mena att enligt innehållet som jag läste på cdon så har vi History on film vol.2 i boxen
    Jag skriver som en kratta ibland..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 00:08:49 följande:
    Asså ni som har denna box, kan inte ni ta några bilder hur den ser ut innuti? Har undrat det en längre tid :O
    är man öppnar väskan så ligger skivorna i.. ja vad fan ska jag kalla de. Hittar inte ordet. Inga fodral iaf.. Plast.. {#lang_emotions_undecided}
    Äh! jag tar en bild.. brb
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:55:20 följande:
    Men nu hade jag inte det   Disc 4 har jag satt på förut. Men när jag såg att det bara var musikvideos så struntade jag i att titta. Sett dom förr. Ville bara gå igeom o kolla alla.. Slutet på disc 4 så står det: Michael Jackson Video greatest hits History
    men de jag skrev är musik videos  ,osäker på om alla som finns på dem var i boxen ,kan i och för sig öppna och kolla var lite lat {#lang_emotions_smile} tänkte annars sälja de om de ändå fanns i boxen ,den är lite jobbig att nån bra översikt på över vilka klipp det är de disk 1-7
    Tack brooke {#lang_emotions_smile} just musik videosarna står bara disk 1-7
  • Grönsiska
    mona83 skrev 2009-08-08 23:44:30 följande:
    Jag är 99.9% säker, var nåra vita mask liknade saker, 2 st. Tror inte att just maskmedel är så farligt att ge eftersom det är receptfritt
    Usch vad jobbigt! Vår dotter äter också sand...men så vitt jag vet så ska hela familjen äta maskmedlet...men det vet du kanske redan om du vart på Apoteket. jag ligger lite efter med tråden. Hoppas ni blir av med skräpet snabbt i alla fall.
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:57:16 följande:
    rååsaÄr dvd Dangeous short films bra? dum fråga igentligen
    vet inte har inte hunnit se den ännu
    den innhåller : black or white
    super bowlheal the world
    remember the time
    will you be there
    in the closet
    gone too soon
    jam
    heal the world