hejhej. otroligt nog så har alla våra datorer (typ 7??) strulat på ett eller annat vis senaste dagarna, så jag har vairt lite off.. har försökt läsa ikapp men man missar ju säkert nånting.
jag var ute på stan med en kompis igår, som hela tiden kollade på små tjejbebiskläder och sa typ 100 ggr att "åhhhh nu längtar du väldigt efter att det ska bli en tjej förstår jag!"... jag svarade väl typ de första 5 ggr (hon har en förmåga att tjata om samma saker om och om igen, så man slutar svara efter ett tag.,..) att näe jag tror det blir en pojk, eller nej det kvittar vad det blir, osv... ja till slut så förklarade jag varför jag trodde det var en pojk (pojk-pojk-regeln) och då säger hon att "jaha, ´då får ni ju skaffa en till sen!"... blir så les spå sånt. det är klart att det vore mysigt med en tjejbebis lixom, en av varje är väl kul för man kan se skillnader och allt sånt. men samtidigt så kvittar det ju fullständigt!!! och i nästa sekund så säger hon att hennes syster fick en flicka och sen en pojk så nu behöver hon ju inte skaffa fler barn... lixom är det verkligen det det går ut på?
jaja, här hemma är vi väldigt överrens om att vi ville ha 2 om det gick, men absolut inte fler än 3. om det nu inte skulle råka bli fler på 3e graviditeten såklart... ph var mer inne på att bara ha en förut, men jag har sagt att skaffar vi en så får vi skaffa en till
(vi är båda ensambarn, men jag gillade det inte medan han gillade det haha) och sen så fort vi började barnaskaffandet så ändrade han sig rätt så snabbt också
skönt att man är överrens om nåt!