• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

Rim:
    Hehe det är så spännande

• Rimfolina

Carina: Det verkar som att alla ska ha fler barn i alla fall! Ingen som inte kommer att skaffa fler?

• 3 barns mamma84
    Rimfolina skrev 2009-07-10 21:44:04 följande:
    Carina: Det verkar som att alla ska ha fler barn i alla fall! Ingen som inte kommer att skaffa fler?
    Många kommer att få barn
    Jag tror att Sthlm kommer få Tvillingar 2013

Det är inte samma mån för alla men alla av dom som är här kommer att bli gravid
  • sthlmstjejen

Rimfo: Tror att du får en till om kanske 4-5 år, men jag bara gissar är ingen spåtant

• lille08

Tror att William har fått höstblåsor. Upptäckte en prick på hans tunga igår... nu är hela hans mun full! Hög feber har han också. Så i natt har det inte blivit mycket sömn kan jag säga.

• sthlmstjejen

lille: Men vad ofta han är sjuk, har ni kollat upp att det inte är något annat fel på honom? Min mellan har mkt lättare att bli sjuk än de andra och han har stora halsmandlar och en stor polyp som bidrar till det. Nu ska han operera bort polypen (som sitter bakom näsan) och minska halsmandlarna så ska han hålla sig friskare. Kanske värt att kolla upp lite sånt?

• 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2009-07-11 07:49:49 följande:
    Tror att William har fått höstblåsor. Upptäckte en prick på hans tunga igår... nu är hela hans mun full! Hög feber har han också. Så i natt har det inte blivit mycket sömn kan jag säga.
    Är du säker på att det inte är svamp ??
  • lille08
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-11 10:10:14 följande:
    Är du säker på att det inte är svamp ??
    Ja, svamp fick han lite precis när vi började med Pulmicorten, men det såg inte ut så här. Han har även fått ett blåsor runt munnen nu.
  • lille08

sthlm: Vi ska på återbesök till barnläkaren i augusti så jag ska be dem kolla upp detta då. Min sambo opererade bort polyp bakom näsan när han var liten och jag tror även att W:s storebror S har problem med detta (alltid förkyld i näsan + snarkar värre än en gammal gubbe). Håller tummarna för att din mellan inte blir sjuk så ofta sen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8