• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84
    sthlmstjejen skrev 2009-07-10 14:47:57 följande:
    Carina: Hoppas du menar september om några år Och tvillingar! Börjar nli lite nervös redan nu
    Hehe tvillingar kommer 2013 vet ej inte datumet än men den kan jag titta efter om det står i min hand
    Haha nervös nä det behöver du inte bli
    Det är bara något som kommer att hända dig

Men 11 sep 2010 kommer du vara gravid det kan jag lova dig
    Det kommer bli en kille
  • MissHellen

Oj, vad lungt de är här inne Har alla finväder? Vi har haft regn dom 3 senaste dagarna, men vi har haft Norge besök här hemma, en barndomskompis (som är gravid) till mej, hennes karl och deras son på 3 år (som inte suttit still en ända sekund, jag längtar inte haha)! Vi har haft super mysiga dagar, men nu har dom åkt hem och vi tyckte ändå att de var ganska skönt Vi verkligen älskar dom, men de är så skönt efter 3 intensiva dagar, att bara bli vi!

Carina: Kul att läsa vad du tror om alla! Vad tror du om mej/oss då?

• sthlmstjejen

carina: ok men det låter lovande och faktiskt inte helt osannolikt. Ska åka utomlands till mannens hemland Serbien nästa sommar och innan dess vill jag INTE vara gravid. Och en kille till vore kul, 2 av varje

• Lina S

Carina - har du någon form av förmåga, eller gissar du bara på skoj

Jag har verkligen inte planerat att bli gravid om några månader, snarare om några år, tänker inte heller ta ut spiralen så det undrar jag om det kommer att stämma!
    Men en flicka på 4 kg låter bra haha och även att föda innan bf!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • sthlmstjejen

Hur är det med dig Melva idag?

• 3 barns mamma84

Lena S:
    Jag kan lite inte så mkt..
    Jag han se andrar med och folk har sagt att min pappas mamma var en spå tant..
    Min storebror kunde så aura runt folk..
    Nu säger dom att jag har fått det lite läskigt att kuna ibland se och se andar.

• 3 barns mamma84

Miss H:
    Nu har pratat om att skaffa en till men ingen av er vet när det kommer att slå in.
    Men 2010 kommer du att vara gravid med en liten i magen.
    Du kommer att få en Dotter denna gången

• Kvack

Carina: kommer jag få några fler barn och när i såna fall?

• Rimfolina

Carina: Kul att läsa om dina känslor angående graviditeter och fler barn.

Har träffat Amelie idag! Var till Luleå på shoppingdag med Tyra och då hann vi med en snabb glass innan hon hade kundbesök. Kort men kul! Det vore så roligt att få träffa fler av er, vi måste få till en Norrlandsträff också!

• 3 barns mamma84
    Kvack skrev 2009-07-10 19:59:40 följande:
    Carina: kommer jag få några fler barn och när i såna fall?
    Du kommer få en till
    Någon gång slutet av 2010 kommer ni att vara gravid antingen 26 nov 2010 eller 4 December 2010
    Du kommer att få en liten Flicka
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8