• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08

Oj vad liten miniatyr-bilden blev som jag la in. Den syns knappt här på min skärm. Men klickar man på den så blir bilden större.

• lille08
    Lina S skrev 2009-07-12 12:35:09 följande:
    Åhhhhhhhh nu har mina mellanrum försvunnit igen
    Åh, sånt är störande. Själv blev jag av med mina å,ä och ö en stund igår. Irriterande.
  • jeng

Suss,
    Ted sover kl 20-8 ca om nätterna (utan mat men ibland med nappgrin) och på dagarna någon gång ca kl 12 och framåt. Ibland sover han 45 minuter på dagen, ibland 3.5 timma...

Ang sömn så har vi inatt haft den absolut värsta natten med Ted nånsin ja sen 1a natten hemma från bb innan mjölken kom igång möjligtvis!! Han somnade som en stock vid 19.30 och sov utan ett knyst sen. Men vid kl 23 så vaknar han och grinar och grinar och grinar. Men så fort som vi var där hos honom så stod han upp tyst och glad. Inte det minsta lilla trött utan ville bara kela och leka... Till slut fick vi ta upp honom för det var helt omöjlgit att natta om honom... Sen var han här nere och levde totalt rövare i ca 1.5 timma innan han somnade om igen. Då hade jag redan slocknat på soffan.. Sen vid 2 gick vi upp o la oss och så vid 4 så böerjade han igen, totalgrin och ville inte sova. Men så fort jag var hos honom så var han lugn! Slutade med att jag fick bädda ner mig i hans nya säng som är 160 lång och sova där, för så fort jag låg ner där och pratade med honom så la han sig ner och pratade han med tills han somnade! Gullunge, men lite lagom jobbigt!!

• luzorsus
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-12 10:03:40 följande:
    Mareld : Du kommer bli gravid om 1½år men det kommer vara lite jobbigt ni kommer få försöka minst 3mån denna gången men det kommer bli ett svagt + i mars mån om 1½år .. Du kommer må lite bättre under din graviditet och inte ha så jobbigt denna gången. Du kommer få en liten Flicka denna gången med. luzor: Om du inte är gravid nu redan då kommer du bli det om 4mån uniffär En kännsla jag inte vet varför det blev så. Du kommer få + innan BIM- 3 dagen i Nov Hoppas jag har rätt.. En Pojke blir det.
    oj oj oj, nu blir jag orolig Vi som inte vill ha fler barn...men, händer det så
  • 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2009-07-12 12:47:18 följande:
    Tog en bild på William förut där några av hans hemska blåsor syns...lindaskriver.blogspot.com
    Aj Aj Aj lilla pojken då men ändå e han ju så söt o go och glad kille
    Hoppas bara blåsorna försvinner bort med salva eller pensillin
  • 3 barns mamma84

Tack så mkt ja hehe dom är lika varandra dom små
    Och ebba o jag haha ja jätte lika
    Man funderar ibland om man ska ha lugg igen hihi

• 3 barns mamma84
    oj oj oj, nu blir jag orolig Vi som inte vill ha fler barn...men, händer det så
    Ett barn är alltid Välkommen
    hihi
  • Mareldsbarn

Carina, wow en flicka till om 1 ½ år? Jag fick lite panik för så tidigt vill jag inte ha fler barn nu men hade du frågat mig för flera år sedan så hade jag velat ha dom åren mellan mina två barn så kanske du har rätt ändå

Lille; stackars William... Måtte han få bli frisk snart

• Rimfolina

Lina: Tack för försöket, iaf!

S u s s: Ester sover en eller två gånger, det är lite olika. Hon vaknar dock ungefär samma tid oavsett om hon sovit en eller två gånger dagen innan.

• Lina S

Rimfo - ja jag kan försöka igen sen när jag rensat datorn. Jag kan inte lägga in mina egna heller.... Lille - vilken liten blåskille pluttetutt Mareld - du behöver väl inte ha panik med 1,5 år, jag skulle ju bli gravid om några månader :-0 Tänkte att det var lagom när Sam var 4 haha

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8