KaOl; smart det ska jag testa inatt.
rimfo; va roligt att ni träffats

det är superkul att träffa er här i verkligheten.
lille;stackars liten,det ser ut som höstsjukan.hoppas den blir lindrig.
gödig glugg han har

samma som Elly.
suss;jobbigt för er.Elly sover baar en gång om dagen.kanske nån dag runt 15 igen.fasten hon behöver det.
svinkoppor och höstsjukan är inte samma sak.höstsjukan brukar också bli blåsor på händer och fötter.
jucea; nej vilken kjobbig natt,sådan är Elly med varje natt i ca nån timma bara illvrål.fattar inget,provar med mat och allt.och som du säger pigg. har ni redan bytt till en vanlig säng till Ted?är det en växa säng?
carina; men har du redan fått plus den 12juni så borde du väl fortfarande vara gravid? jag tror att om du haft mens med start den 14e juni så "borde" du ha ÄL ca 26 juni. och det som kom blod den 27e var kanske näg ägget fäste. så egentligen nu runt den 14 juli borde du ha din mens igen och din BIM i så fall.eller tänker jag helt fel nu?
när jag räknar på du i v.4+2.
heidi;tänker på er,MÅNGA kramar.
oh spännande,håller tummarna för dig
Vt;NEJ det får ju bara inte hända,det är ju helt sjukt,man blir ju vansinnig på detta.fy hoppas den itne var elak och att det inte kommer igen.tänker på er och finns här om du behöver mig.många kramar.
Och GRATTIS till er
mareld; Grattis till er
sthlm; fy va tröttsamt att få sådana komentarer.jag är ju sådan att jag kan frga fast helt seriöst för att få veta inte bara för att komentera

jag är nog rätt störande
Själv kom jag hem i söndags efter en hård helg i skagen

hade såååååååå roligt.att slappna av utan mikael oc hElly och bara röja.hoppas ni inte tycket jag är helt korkade nu

men det var full rulle hela helgen.är relativt pigg i dag