• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Rimfolina

Heidi: Vad härligt att få ha riktigt roligt en stund! Hoppas verkligen att ni får ett plus nu. Som de andra säger, man måste tillåta sig att vara glad för saker även om man sörjer annat... Det är ju en stor lycka att kunna ta tillvara på ljusglimtarna när det känns som mörkast. Sen kan det ju också ta ett tag innan man känner den stooora glädjen men den infinner sig ju helt säkert!

Carina: Fixa ett test nu så vi får veta hur det står till!

• KaOl

kikar in o säger hej som hastigast - är mitt i packning etc; åker till Portugal imorgon! Ska bli jättemysigt!

vt: grattis till första stegen men vad trista nyheter om din svåger!

Lana: berätta om det hade ngn effekt!! kul m festhelg!

gosh: fy så tungt för er! men vad skönt att höra att du hittar lite ljuspunkter här och där ändå. kram!!!!

• Kvack

Heidi: då hoppas vi på ett + för er på lördag.

Carina: nu är vi alla nyfikna. Fixa ett test så snart du kan.

Lana: självklart ska du unna dig att vara ute och festa. Du är inte bara mamma du är Lana oxå, som har kompisar och annat umgänge än bara med Elly.

• 3 barns mamma84

Lena:
    Jag tror att plusset jag fick var in´get pluss utan fel på preg testet.
    jag så ju dubbel då.
    Så jag kommer att köpa ett cb test den 20-25 juli då jag har BIM 20/7
    Vi har haft sex nu 20-22-23-24-25-30 juni och 1-2-4-5-6-12-14 juli och har grav symtomer redan så jag e inte förvånad om jag får +
    Bra glad och skönt att slippa vänta o vänta

Så ni alla får svar från mig den 20/25 juli
    Sambons mamma kommer nu på Torsdag så jag kommer vara lite upptagen men bra det så går dagarna snabbare haha

• 3 barns mamma84

Lite konstigt men idag hade jag Foglossning och blev själv förvirrad tro mig..
    Varför nu för liksom.
    Det bara gjorde så ont i blyggbennet på mig så det gjorde ont när jag gick

• sthlmstjejen

Carina: Du är redan höggravid låter det som

Idag fyller jag 28 år, tänk vad åren går. Blir väl inte så mkt firande nu men släktingarna kommer hit på fika på söndag.

• lille08
    sthlm: Ett stort grattis på födelsedagen!!

Carina: Har du haft tidiga graviditetssymtom innan också när du varit gravid?! Själv lyckades jag ju missa de första veckorna den här gången. Fast väldigt trött var jag i början, men det trodde jag ju berodde på annat. Men fy vad less jag är på illamåendet nu. Igår var en HEMSK dag! Mådde illa mest hela tiden och kräktes flera gånger.

KaOl: Vad roligt att åka till Portugal. Hoppas ni får en trevlig resa!

Heidi: Åh, fler som planerar tillökning! Håller tummarna för att du får ett pluss nu till helgen!!
  • Melva

goshheidi: har läst ikapp och oj. Vet inte vad jag ska säga. Ni får glädjas åt varandra, åt F och hoppas det blir ett plus på lördag då.

sthlmstjejen; grattis Ja, jag känner allt igen dom där kommentarerna om att man jobbat på bra. Och man är gott svett sen när man varit ute med alla själv

KaOl: ha så kul i Portugal

Idag tänkte jag rensa kylskåpet, alltid tråkigt, men behövligt ibland. Kanske ska ta en koll över frysen också. Brukar alltid ligga nåt som bara blir gammalt ju.

(Jag och maken har pratat lite till. Men det är fortfarande inget samma dödläge, men hoppet har tänts lite ändå.)

Just nu kryper V runt och kör en bil, A följer efter körandes en egen. Men tydligen inte så bra för E va där och rättade till det hela innan han fick fortsätta .
    Och så kom han hit och jag känner att det är bajsblöjebytedags!

Rimfolina: mår tjejerna bättre nu?

• jeng

Heidi,
    Jag håller tummarna för ett plus!!

Vi far iväg med husvagnen nu i några dagar. Vi ska till min mamma vid Vättern och campa i deras trädgård Troiligtvis är vi hemma igen på söndag, men kanske stannar jag och Ted lite längre än Ph, vi får se! Ha det så skoj allihopa!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8