• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-09-07 20:51:54 följande:
    Smilla, hur går det för dina auktionsupplägg? Jag har vägrat Pron det sista och precis suttit och lagt upp manuellt. Trist, men lika bra det antar jag. Så nu är några uppe iaf .
    Lägger mig i lite ... Men jag har precis laddat upp med ProListern och det gick jättebra.
  • Helle

Mitt plus har gått ut, men vill ändå visa sonen i fina dukati-tröjan. Hans bästa tröja just nu. Här finns bilder om ni vill se (hoppas det är ok )
    smatting.blogspot.com/

Stormis skrev 2009-09-07 21:01:04 följande:
    Men säg inte så. Du lockas . För om jag ger mig in i den igen så strular den säkert igen. Ja, ja, men det är inte så mycket den här gången.
    Det är verkligen surt om det inte fungerar, så jag förstår din tvekan.
  • Helle
    lillronya skrev 2009-09-07 21:04:06 följande:
    Hej i tråden! Vad händer?
    Hej hej Verkar vara ganska lugnt här ikväll.
  • Helle
    Morty skrev 2009-09-07 21:12:24 följande:
    Sicken snygg kille i sin Ducati tröja.
    Tack Ja han var så nöjd.

THEA och Grodan skrev 2009-09-07 21:14:04 följande:
    Gjorde en liten OT vv beställning eftersom jag vann 1000kr på postkodlotteriet 3 par velourbyxor och 3 mössor
    Åhh, vad kul. Alltid roligt med lite extra tillskott
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:47:55 följande:
    haha pratade med mamma, hon tyckte jag skulle börja dricka VÄLLING Visserligen ett rätt bra tips men urk fy så äckligt
    Ja usch ja. Men det kanske ändå är bra. För det är ju bra mycket bättre än att bli inlagd. Fundera på det
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-09-07 21:53:23 följande:
    Jo visserligen...allt är väl värt att testa egentligen. Men bara tanken får mig liksom att vilja kräkas
    förstår det, mig med. Tänkte bara försöka peppa lite
  • Helle
    melizza skrev 2009-09-07 21:54:40 följande:
    vill köpa katvig men allt jag vill ha finns på samma ställe....ååååå vad snål jag blir med frakt o sånt då juh
    kan du inte få tag i en del på busloppan då som har fraktfritt och så resten nån annanstans så kanske det bara blir en frakt?
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-09-08 15:30:02 följande:
    ja särskilt när det är ett värde på över 1500 spänn liksom!! Då skickar man ju för fasiken ingenting utan avsändare o utan att dubbelkolla så man har rätt adress!!
    låter verkligen konstigt. skulle aldrig skicka utan avsändare. Kan du inte eftersöka det på posten hos den brevbärare som kört till den adress som står skriven. Kanske ligger det fortfarande kvar hos honom/henne (gammal postis som man är )
  • Helle

Kikar in och säger hej mitt i bokföringen. Usch vad det är trist.

Smultronhjärta skrev 2009-09-08 19:59:36 följande:
    God kväll! Ja hon har superont i magen och Max har superont där kindtänder är på väg upp Så det är mest bara skrik,skrik och skrik och denna mamman hoppar snart ut genom fönstret
    Men åhhh, jobbigt. Skickar en kram.
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-08 20:12:48 följande:
    Blä för skitläkare som inte kan något om fästingar!
    Gick det inget bra med fästingen? el borttagandet av den kanske.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14