• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-09 11:00:01 följande:
    Fin post i dag! Underbara katvig leggins. Men ett paket fasstnade i tullen
    Oj, inte mitt väl?
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-09 11:07:33 följande:
    Nä tyvärr inte Då hade det blivit billigt. Nu blir det dyrt.
    Nej vad trist
  • Helle

Frågar igen ...

efter tips på mössor till bruna lurven. Philip blev jätteglad när den kom igår men vad ska man ha för mössa?

Hej förresten

Smilla: vad kom det för fint i tull-paketet?

• Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 17:48:40 följande:
    Hej i trån Här shoppas ingenting just nu...snacka om att jag har abstinent Men maken har gett mig shoppingförbud och det kanske var behövligt egentligen Har du börjat plugga? Jag blev sååå glad idag, fick betyg på mitt historiearbete som kände blev helt kasst....och så får jag MVG!!! Dansade en liten dans av glädje här nyss
    Vad kul, grattis

Hoppas inte förbudet är för länge. Brukar bli riktigt jobbigt då
  • Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 17:52:20 följande:
    Tack  Tja, han är sjukskriven hela denna månaden så jag lär få lägga band på mig ett tag till Fast jag har ju smugglat in lite mohaha
    lillronya skrev 2009-09-09 17:53:11 följande:
    TAck, det bhövs.
    Ja, kanske det. Den av alla har vi just inte, får ge mig ut och kika. Tack!
  • Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 17:55:29 följande:
    Felicia har en kronmössa i orange/röd från Plastisock förra höstkollektion som är kanon till, fast den kanske är svår att få tag på ifs....
    Troligen, men har du nån bild så kanske jag vet vad jag letar efter. Kan ju alltid höra med PS.
    Tjollabolla skrev 2009-09-09 17:56:13 följande:
    Godkväll flickor!!  
    Hej hej Mås det bra?
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-09-09 18:15:04 följande:
    Jaaa jag är såå trött... men jag får nog vänta några timmar innan jag går och lägger mig va Allt bra med er? La Woman; grattis till MVG!
    Åtta är väl en bra tid att lägga sig Det är ju inte så länge till.

Tack bara fint. Lite jobbfrustration men annars bra.
  • Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 18:18:44 följande:
    Den här är det, ursäkta kass bild...
    Åh, den fina. Ja den har jag inte sett på länge. Får fundera vart jag ska leta.
    Tjollabolla skrev 2009-09-09 18:20:39 följande:
    Problem på jobbet? Jag trivs INTE på mitt jobb. Tack och lov är det bara några månader till...
    Njae, av det praktiska slaget. Paket som vägrar komma fram verkar det som. Frustrerande .... I övrigt håller jag mig ifrån mitt "andra" jobb ett par månader till
  • Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 18:26:20 följande:
    De är kanonfina ihop, kan ta en bild på dom ihop om du vill
    väldigt gärna, även om jag säkert får svårt att hitta mössan. Men man vet ju aldrig vad folk har i gömmorna.
  • Helle
    LA Woman skrev 2009-09-09 18:39:55 följande:
    Här är några jag har som jag tycker funkar  Har inga batterier i kameran så det fick bli mobben och färgerna blev något knas..... 
    Åhh, Plastisock klart finast, men det kanske får bli Katvigs brun/vita, den går ju att få tag på i a f.

Lite sent svar ... var tvungen att lägga två barn emellan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14