Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-08-12 16:43:20 följande:
    Smultron: Var går gränsen för bunkring . 200
    Alltså antal suits, inte kronor . Bara sådär lite med tanke på nuvarande antalet .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    MejaKiZnic skrev 2009-08-12 16:44:56 följande:
    Ihh nu har jag lagt undan ett par babuska-leggings bara ett måsteIngen som vet hur softshell-overallen är, sugen på den men känns som den går lätt sönder till dottern som ej kan gå och bara kryper. Till dagis då
    Jag har den, hade nog inte vågat till ett krypande barn.
  • Stormis

God kvälls!
    Mannen på fest och K sover. Massa datortid . Synd bara att det inte händer så mycket på lördagar... Borde kanske försöka göra nåt vettigt istället {#lang_emotions_dreamer}  .

Hilla:
    Tack för senast, så kul att du kom. Blir ju dock lite rörigt med så mycket folk, hoppas att du inte hade det alltför trist. Kram.

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-08-15 20:42:15 följande:
    God kväll!Kikar in mellan målarstrykningarna*roligare har man väl haft en lördag*Vad händer här? Mer än att Emmsan som h a d e blivit ekonomisk shoppar
    Hej och tack för senast med dig med .
  • Stormis
    H I L L A skrev 2009-08-15 20:47:16 följande:
    Aha! Ja jag är inte så insatt i deras kläder.... Tack själv !!! Nädå jag hade då inte tråkigt, massa shopping, fika & goa kärringar ju Och söta lilla (trötta) K
    Bra. Känns så himla dumt när man inte hinner snacka bland allt folk. Får som sagt ta det nån dag bara vi? Säljaren var nog glad att just du kom iaf .
    Smultronhjärta skrev 2009-08-15 20:47:18 följande:
    Hej! Tack för senast Hilla: Kul och ses även till dig! Sicken sötnos i bt Uuuunderbara ränder- sådana ska lillasyster få!
    Så, ingen biff ännu alltså .
  • Stormis
    H I L L A skrev 2009-08-15 20:55:31 följande:
    Det låter trevligt, det gör jag gärna Ja, säljaren somnade nog gott på kvällen
    He, he. Jag ökade min (visserligen ganska lilla) lista med gröna leggings och rosa byxor igår {#lang_emotions_dreamer}. Kom på att Karla nog behövde tjeja till gröna plyschgrodan lite...
    Smultronhjärta skrev 2009-08-15 20:59:47 följande:
    Hej!Jag har 2 veckor kvar sägs det... men jag hoppas ju få ut denna lilla dam något tidigare Om jag så ska springa runt grannskapet några varv,dricka the och skumpa, putsa fönster eller barmhärtighetsnuppa som en galning
    KAN du öka tempot MER??? Trodde att du gick på max (maxfart alltså, inte på din son - förlåt för dagens sämsta skämt ).
  • Stormis
    isako skrev 2009-08-15 21:37:42 följande:
    Halloj i lådan Shoppas här något?
    Gott att se att overallen kom fram . Och ni verkar älska den mer än vi så den verkar ha fått ett ypperligt värdigt hem .
  • Stormis
    h80 skrev 2009-08-15 21:47:25 följande:
    www.tradera.com/MOLO-lila-a-cerise-muddbyxa-s...Tror ni dom passar till den lila stjärnklänningen? med cerisa kanter
    Jag har skickat tillbaka den klänningen, men har stjärnbyxan hemma. Kan jämföra dem om du vill . La förresten brallorna i din hög {#lang_emotions_tongue_out}.
  • Stormis
    h80 skrev 2009-08-15 21:47:25 följande:
    www.tradera.com/MOLO-lila-a-cerise-muddbyxa-s...Tror ni dom passar till den lila stjärnklänningen? med cerisa kanter
    Kollade, Och nej, jag tycker inte att de var så snygga ihop. Inte samma nyanser nånstans. Men det finns ju en matchande tröja till .
  • Stormis
    Jullessk skrev 2009-08-15 22:30:24 följande:
    Hej, en liten fråga. Tycker ni att "Winterblossom" suit bara är för tjejer?
    Jag tycker nog det, m,en lika mänga säger säkert emot mig. Om du tycker att den är fin på din kille så ska du såklart köpa den .

Och btw, tjo ho! 2 till på Köp-nu {#lang_emotions_money_mouth}.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14