• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-23 23:00:06 följande:
    En tröja. Det kanske var av dig jag köpte då, jag minns inte vad säljaren hette. Vad roligt att din mamma har insett hur fint molo är
    ingen aning, kom o tänka på det innan idag iaf.. =))
    sålde med vita armar o gröna o nån orange eller brun, stora prickar på, i st 68 iaf =))
    grymt fina iaf, o med heela bambi på
    hade såå önskat att det funnit större tröja i det, men letade som en galning, o frågade tom efter det!! haha.. rev i kartonger som stog i hyllan ju
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:10:47 följande:
    Det var precis en sån. Hela bambi mitt på magen. Den är jättefin! Sålde du tre st? Jag hade nog också rivit i kartonger Tänk om man skulle ha sån tur att det finns bambitröjor i str 80 på salgen *drömmer*
    japp, hade 3 st ute i samma stl o mönster
    fanns ingen bambi i större när jag rotade, men vem vet.. kan finnas nu.. *ger aldrig upp hoppet om älskade bambi!*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:05:47 följande:
    Ja, det börjar kännas som att det är på tiden. Fast det är så svårt att lämna barnen även fast jag vet att de har det hur bra som helst hemma med sin mormor och morfar. De senaste gångerna sonen har varit hos mormor och morfar på dagen så har det knappt gått att få med honom hem då vi har hämtat honom. så han skulle säkert vara glad om han fick sova där
    min syster va här o hade dom
    för att de skulle va enklare med o ha alla saker till dom här =))
    men dom älskar o sova borta.. (ok,sonen har bara gjort det 2-3 ggr utan oss) men gått kanon.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-23 23:11:39 följande:
    Hihi, precis! Får köpa tröjor upptryckta med pölsekärringar från Fl eller nåt så jag inte mejjar ner er i jakt på babykläninngar
    haha.. ja vilken syn..
    du skulle inte svår o gissa vem du var iaf kan jag lova
    hoppas det finns klänningar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:24:38 följande:
    Men det var det nog av dig jag köpte den! Tackelitack för att du hittade den åt mig Nej, hoppet ska man aldrig ge upp
    kommer nog aldrig ge upp hoppet om bambi åt lillan
    hmm.. sova nu kanske? så man orkar med dom små buspaketen i morgon.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:29:39 följande:
    Jo det är sant, och så får de ju sova i sina sängar också! Elias har sovit borta två gånger tror jag och det har gått jättebra båda gångerna.
    vi tyckte det räckte nu iaf med att vi var borta så länge.. de känner av det ändå.. men, alla barn e olika!! kanske går jättelätt för vissa, o våra då, lite mindre lätt.. iofs bara minsta som sovit oroligt o gråtit mycket o sånt under natten.. stackaren.. de 2 andra gick kanon!!
    natten inna vi åkte va inget alls.. o när vi kom hemva inget alls.. tror hon kände på sig att vi va borta.. =((
    men nu dröjer det nog.. iaf till nästa metallica konsert då får hon va utan iaf mamma igen =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:40:20 följande:
    Jepp nu börjar det bli dags att sova. Jag tror att ögonen snart ramlar igen! Natti natti!
    nattis!!
    ska ju orka upp vid halv åtta med när dom vaknar o ropar efter välling
    att man alltid fastnar här för länge då!! *suck*

jaja. =) godnatt på er..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:48:50 följande:
    Älgtröjan vill jag ha! Men jag vill kolla in den irl så jag får en älgstackare på framsidan
    älg e suuuperfin irl kan jag säga!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-24 10:11:42 följande:
    Jo, den är superfin. Tyvärr lyckades vi beställa en utan en älg mitt fram. De hade hamnat i sidorna.
    fy vad tråkigt.. ja man ska ha en älg på, den e häftig!
    den jag kollade på hade tom 2 älgar på framsidan!! *fel stl för oss dock*
    jag ska absolut ha en sån till killen sen med, men kommer oxå kolla irl,så jag får en älg på den =)
    men såå fin ju =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

jag hittade en tröja/jacka idag.. är från i våras tror jag (inte säker) en mörkblå, med sydda konturer av stjärnonr över hela jackan.. som en ziptröja,fast fodrad.. nån som vet vilkenjag pratar om?
    o nån som vet vad en sån kostar ord pris? känns som priset inte stämmer..

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14