Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:43:24 följande:
    ja men det är ju tyvärr det som ofta händer när man åker in o ger dessa lavenamng, barnen kräks eftersom det blir ett sådant tryck. Fy vad det är hemskt!
    Usch.. Fast det kan ju även hända hemma om det går för långt..
  • snigelina
    h80 skrev 2009-07-11 23:20:11 följande:
    Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar
    Fast det är ju lite skillnad på en ammad bebis och en matätande treåring
  • snigelina
    h80 skrev 2009-07-11 23:27:50 följande:
    min tjej äter vanlig mat. Dropparna är inte bara för ammande barn, vi ger dom till stora barn på sjukhuset. De innehåller "magbakterier" samma som finns i ex. proviva fast många fler
    Oj, förlåt Jag blandade ihop dig med en annan!
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-11 23:28:35 följande:
    Helt Ot, men är du i gamla tradera tråden ngt fortf.?
    Lusthuset? ja..
  • snigelina

isako - haha.. alltså, jag skrattade så när jag tittade på dina bilder i bt förut Miriam är sååå lik sin pappa på bilden med flowersuiten så jag honom framför mig i flowersuit {#lang_emotions_tongue_out}

• snigelina

Imorgon ska jag och småtjejerna (som la sig för typ en halvtimme sen.. sega barn här också..) storröja i deras rum. Fick tuppjuck idag när Stella kom med två stoooora blå tuschfläckar bak på sin fina molokjol, trosorna OCH rumpan. Hon hade suttit på en tuschpenna.. {#lang_emotions_undecided} Dessutom hade de slängt storasyrrans nya medaljongkjol där. Lyckligtvis hade den klarat sig utan tusch, men däremot fått "kludd" (elefantskit) på sig.. UNGAR!

• snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-12 00:12:50 följande:
    hahahaha *föreställer mig Miriams pappa i flowersuit* URtjusigt!!
    Raihana skrev 2009-07-12 00:12:08 följande:
    Vill osså se Isako´s make i flower suit
    jamen visst har vi sett buttes gubbe i hjälmmössa så kan vi väl få se isakos gubbe i suit?
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-12 00:21:53 följande:
    Hihi, jag jag byter nog till Molo jag med när dom kommer Tog bort alla mina foton i mitt Bg så de skulle försvinna från Bt.
    dumma nya forumsfunktion.. *gillar inte*
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-12 00:24:08 följande:
    Näe, inte jag heller. Tänker fortf. på det där jeans knäppot från T om du kommer ihåg henne.....därför rök alla bilderna på barnen....
    Jaaa, usch, jag förstår dig. Jag är nojjig redan utan ett sånt knäppo, även om jag haft ett annat T-knäppo efter mig..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14