Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mawe123:
    Jag beställde, betalade, väntade sen i över 1½ mån. Inget.. ingen svar på mail eller jeans eller nåt.. Först när jag hotade med polisanmälan kom återbetalning, men den tog minsann 1½ vecka att fixa.. .andra hotet om polisanmälan i övermorgon tror jag att jag skrev, då kom pengarna på kontot dagen efter...
    Uppenbarligen lite personliga problem, MEN det försvarar faktiskt INTE att man inte tar kontakt med de kunder som betalt o betalar tillbaka pengarna... o def inte att man nu syr upp nya grejor o inte till de som beställt o betalat..
    Nej, smågryn lär aldrig få nån mer order från mig..

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-18 23:08:13 följande:
    heeeej nä tyvärr inte
    hej

kul med varmt välkomnande
  • jojoa75

lite OT.. men de e vi ju bra på här

Lucas har fått tid för op

Sjukt nervös o glad på en gång...

• jojoa75
    Mawe123 skrev 2009-08-18 23:29:38 följande:
    Jag beställde och betalade i mitten av juni, sen har jag mailat med två veckors intervaller utan svar. Nu de senaste dagarna har jag surnat till och mailat ofta och ringt flera gånger per dag, ingen kontakt. Igår hotade jag med polisanmälan per mail och idag talade jag in ett meddelande på mobilen med hot om polisanmälan, nu har jag fått ett mail. I mailet ber hon om ursäkt och skriver att jag självklart ska få tillbaka min pengar. Hmm verkar inte vara så självklart då hon varit okontaktbar hela sommaren och bevisligen inte sytt några kläder till mig för några sådana var det inte tal om.Tror först på pengar tillbaka när jag ser dem på kontot.Jah har haft förståelse för att hon mått dåligt, men det fösvarar inte hur uruselt hon skött sina åtaganden.
    parkerar mig här...

emmsan: förstår att det är en hel del bakom det hela. men har man tagit emot pengar för nåt man inte kan lev, så måste man ju betala tillbaka, då ska man ju inte som kund behöva jaga folk o behöva hota om polisanmälan.. nej det är inte kul att behöva göra det..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-18 23:31:52 följande:
    åhh vad kul!! när? vad tycker han själv?
    i fredags ringde dom o sa att vi skulle komma dit i dag för kontroll med prel optid planerad längre fram.
    Jodå, han mättes o undersöktes o vi tittade på avdelningen o allt..
    Prel optid är... 2/9......... hallåååå här snackar vi kort varsel
    Han vill åka dit imorron De har playstation man kan låna, tv o dvd på rummet o ett helt RUM fullt med pussel, spel, leksaker, lera, målargrejs mm..
    Och så sa han att så bra då kommer ingen retas med mig mer..

mammahjärtat har brustit mååånga gånger idag...
  • jojoa75
    isako skrev 2009-08-18 23:41:22 följande:
    Jag har missat gumman. Varför måste han op? Om man får fråga.. Behöver självklart inte svara!
    han föddes med microti, ett missbildat öra. Alltså ett icke helt utvecklat öra o ska op o få ett "stort öra" som han säger.
  • jojoa75

morty o isako: tack.. nervös o glad samtidigt.. har babblat så mycket om det i den här tråden att jag var helt övertygad om att hela FL typ visste om vad det rörde sig om Snackat av mig här många ggr ang det.

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-18 23:54:43 följande:
    jag är så jäkla glad för er skull han verkar vara en sån go mild kille
    isako skrev 2009-08-18 23:53:11 följande:
    Naaaw sötisen!!! Blev han retad för det stackaren! Barn kan vara så jävla elaka Hoppas allt går som på en räls!
    jag är oxå jätteglad att det äntligen blir av... men sjukt nervös.. hatar tanken på att han ska ha ont o vill inte ens tänka på att han ska bli sövd...
    Första op ska vi ligga inlagda 6 dar, 2:a o 3:e är samma dygn troligtvis han får komma hem.
    Ja han är rätt go
    Tack
    Han blev retad en del när han började 0-an, annars mest att alla frågar o undrar, o det brukar han ta rätt ok, men om det är hur många som helst som frågar så blir det ju lite jobbigt..
    Men tydligen så har det till viss del fortsatt.. det har han INTE sagt o det har inte upptäckts av någon personal på skolan.
    Han verkar inte ha mått dåligt av det, utan som han sa när jag började fråga mer om det: mina kompisar bryr sig inte om hur mitt lilla öra ser ut..

Dax att försöka sova lite, gonatt, tack va skulle man göra utan pölsekäringar????
  • jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-19 00:04:44 följande:
    vad skönt att det blir av nu ,förstår att det är blandat känslor för dig ,det är ju en operation och som föräldre är man ju alltid orolig tycker jag  även om det är inte är nåt farligt .
    ja eller hur..
    narkos är ju dock aldrig helt ofarligt tyvärr, men jag ska försöka att inte vara yrkesskadad nu
    infektioner, smärta blablabla

MEN de har playstation
    nej jag är jätteglad att det blir av o att det kommer igång, trots allt tre op som ska göras, så jag är lättad att vi fått tid nu och sååå glad för hans skull..
  • jojoa75

tack för att ni är så goa
    inte kommit i säng än, men nu så!

gonatt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14