-
mmm superskönt!Rååsa Smurfen skrev 2009-09-05 20:57:29 följande:tack skönt att det gick bra på operationen
-
är det rea där nu? *Noll koll*Mawe123 skrev 2009-09-05 21:44:38 följande:Tack för villervalla hjälpen, blev tre par shorts och ett par leggings =)
-
usch dåZvartaliljan skrev 2009-09-05 21:50:53 följande:ÅHHHH jag som sett fram emot att Emmsan skulle komma hit imorgon, nu ligger hon sjuk i influensan (vet inte om det är svininfluensan....) Jag som saknat henne så nu när hon varit borta! Så jäkla typiskt att hon blev smittad nu när hon var utomlands (hon kom ju hem igår, så då måste hon ju blivit smittad där?).Maia har äntligen somnat, hon har dykt i stora lådor här ikväll o varit helt tokig i alla nya kläder Det märks vems dotter det är kan jag säga
-
inga av mina barn vill ha dom heller tyvärr..snigelina skrev 2009-09-07 15:03:52 följande:De används i princip bara i ishallen, perfekt under hjälmen tycker jag! Annars vill de inte använda dem..
Hej i tråden
Butte: du är underbar!! -
näää??!!lillronya skrev 2009-09-08 19:41:31 följande:Nope, gekås, you know.
Jag ska oxå dit på torsdag!!
Med ett härligt gäng från jobb o sova över i stuga o äta o ha mysigt! -
Absolut! Jag inboxar dig mitt mobilnrlillronya skrev 2009-09-08 19:47:30 följande:Jahaaaaaaaaaa Då måste vi ju dejta!!
Dock åker vi upp så att vi är där vid lunch, de jag ska åka med vill inte åka så tidigt. -
men attans då..1 och 1 är 3 skrev 2009-09-08 19:48:05 följande:Va mysigt! vi kör dock den kortare varianten, upp tidig som sjutton å hemma strax efter lunch
jag inboxar ronya, så får vi se om vi hinner säga hej iafDå kan ni ju tipsa mig som nyss kommit dit om fina fynd ni sett
-
hej alla
ville bara kolla in o skriva lite så att ni inte glömmer mig
Har varit fullt upp.. Lucas öra har inte läkt som det ska, så igår blev det akut operation
Har haft honom hemma sen sista aug, han är måttligt road o uttråkad, därav att jag knappt hinner vara vid datorn.
Nu är det förhoppningsvis som det ska iaf o imorron ska han gå till skolan igen.
Shopping har det knappt blivit alls på sistone, en hel del till mig dockTycker att jag inte behöver nåt till barnen direkt, höstskor, vinterskor och gummistövlar till Lucas behövs dock så det är väl det som ska prioriteras.. Trista inköp dock
-
åh va härligt det låter... mår du bra?Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:21:19 följande:Nej nej... Jag har LOVAT mig själv att vänta till efter rul iaf. 1½ vecka kvar... *tamtam*
Vad har ni haft för problem med Freshmilk? Inte min favvisbutik direkt.. -
butte o tjolla: ja han tyckte det var sådär att det blev en extra operation... Dessutom tyckte han att det var mitt fel, så jag var världens sämsta mamma typ (det var jag som kollade och tyckte att det inte såg ok ut..)