Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-08-19 08:40:52 följande:
    God morgon Har inte orkat titta in här på ett tag, har ganska mycket just nu med skolan som började med allvar på en gång!! Idag har jag dock bara en föreläsning mitt på dan hoppade lite igår men inget till barnen  bara till mig själv, och vet ni vad....det kändes riktigt nice!!! 2 klänningar, 2 kjolar och en tröja blev det
    Har oxå börjat shoppa mer till mig själv faktiskt. har äntligen gått ner lite i vikt o börjar känna igen mig själv (ingen mer fika på alla träffar mao) så nu var det lite kul att shoppa till sig själv ju!
    Har missat totalt.. vad läser du för nåt?
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-19 09:49:39 följande:
    tråååååkig
    du får inte uttala dig vi VET att du inte gillar brunt...
    LA Woman skrev 2009-08-19 09:43:04 följande:
    Har också gått ner en del i vikt och visst är det roligare då Jag läser in lite ämnen på Komvux just nu, sen är tanken att det ska bli lärarhögskolan till våren :) Har också såna perioder ibland
    ja supermycket roligare att handla till sig själv när man är lite smalare...
    ok, spännande med lärarhögskolan!
  • jojoa75

halloj i tråden! Snart mitt i natten, men har roat mig med att läsa lite
    Ska oxå till cillen imorron.. dock inte på fm så jag lär väl inte ha sån tur att jag träffar på nån av er pölsekäringar där *snyft*
    Lucas börjar FÖRSTA KLASS imorron, o då ska jag ju vara där såklart, på förmiddagen.

• jojoa75
    Raihana skrev 2009-08-20 00:01:46 följande:
    Åååh, vad spännande med skolstart!
    ja jättespännande!
  • jojoa75
    Theina skrev 2009-08-20 00:51:59 följande:
    Åh vad spännande ja måste kännas stort, för er båda
    ja väldigt.. det hade tagit jättelång tid för honom att somna ikväll
  • jojoa75
    Theina skrev 2009-08-20 01:01:04 följande:
    ja det akn jag tänka mig jag kommer ihåg när jag skulle gå till skolan min första skoldag, jag hade en rosa ryggsäck med hästar på
    sån har inte han
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-20 13:28:17 följande:
    Hej tjejer! Hemma igen efter en låååång fika hos Cillen m Ronya och Nikki, TACK tjejer!!En sak...PUZZELBODY!?!? Jag bara måste ha... men VAR???
    cillen har fått hem MASSOR av pusselplagg..
    De skickade en massa plagg i en extra låda som hon öppnade när jag var där!!!
    Blev så glad för Lucas tågtröja med svarta ärmar var med där, jag grämde mig så över att han skulle bli besviken att den inte kommit..
    Bubblan: pussel finns på annacill till dig!!!!!!!
    fanns oxå massa fireball-leggings som nån frågade efter häromdan.
    Babushka fanns i leggings bla
    1o1: nåt av det som kom var till dig o nåt till lillronya oxå!!!
  • jojoa75

Halloj i tråden!
    Allt bra?
    nåt nytt man MÅSTE veta om?

• jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-08-21 17:59:46 följande:
    Jojoa75: sen idag el denna vecka? NS har kommit i veckan, idag inget nytt tror jag.
    NS har jag koll på, rotade i lådorna hos cillen
    lillronya skrev 2009-08-21 17:45:12 följande:
    Hej hej!!Här är allt bra iaf.Hmmmm vet inte om det är nåt man måste veta.... Tror inte det.
    Hur går det för din tös som var lite nervös för att börja på ny skola?
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-21 18:38:41 följande:
    Hon kom hem och grät igår och bad mej att aldrig tvinga henne dit igen. Pratade i timmar och hon gick dit idag om än motvilligt.Var gladare idag iaf.Hon har lite svårt för att vissa tjejer utvecklats till "fjortisar" över sommaren. Hon tycker att det är fjantigt. Och så pratas det ju en massa skit i den åldern också. Känsligt.Dessutom ska hon ju över mycket övervägande byta innebandyklubb. GAnska olägligt med tanke på allt annat nytt, men väldigt nödvändigt för hennes personlighet och utveckling inom innebandyn....Kompisarna tycker ju att hon överger laget.Sorry för väldans ot.
    usch.. hjärtat brister...
    stackars henne, det är ju en så jobbig period..
    Kommer ihåg egen tonårstid, fy vad jobbigt det var.
    Stackars mammahjärtat..
    KRAM!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14