Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-09-22 15:44:16 följande:
    usch vad dåligt av dem!!!! såna butiker borde vi bojkotta allihop - då får de nog känna av det, vi är nog rätt köpstarka i den här tråden....
    själv har jag inte handlat där på typ två år eller nåt
    Skrev nåt i denna tråden, ganska negativt, men jisses, man måste ju kunna lufta även negativa åsikter... blev sen kontaktad via mail privat av butiksägaren och inte så trevligt bemötande ang vad jag skrivit här.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:43:52 följande:
    Åh lilla plutten! Vad var det han opererades för först då? Jag har inte hängt med så bra...
    han föddes med ett litet missbildat öra, nu är han tillräckligt stor för att få ett nytt ytteröra. Så första operationen tog de brosk från revbenen och byggde nytt öra av och satte in under det lilla.
    Så det var detta han gjorde siste aug.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-09-22 15:43:59 följande:
    åh blev du dumma mamman
    japp, typ
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-09-22 15:54:34 följande:
    gissar att butiksägare har rätt bra koll på vår tråd, vi är som sagt köpstarka. Jag ogillar dålig attityd och dålig service, jag köper för så enormt stora summor att jag förväntar mig service, annars tar jag mina pengar någon annanstans. Enda butiken jag bojkottar är annorlunda små för vad som hände för någon vecka sedan med reor som inte var reor och problem med VISA på webbsiten de vägrade hjälpa till med (de ville inte lägga undan varor trots att det var deras sajt som strulade), sedan ogillade jag den lokala butikens attityd mot mig (de har stängt nu) för de var sura att jag inte köpte allt hos dem. Men de fick alltid molo sist och dessutom mer tjejgrejer än för killar, jag köper där det finns och av de som får FÖRST.
    instämmer i allt!
    har inte hört det där om annorlundasmå..
  • jojoa75

Gillade inte alls katvigs ribbade nya bomullsplagg... tyckte att de kändes sådär sladdriga efter en dags användning, o inte är de direkt gratis heller..
    Nej kommer strunta i katvig nästan helt framöver, förutom velouren då.. den kan jag inte vara utan
    Tycker att de har blivit snordyra!! jättedyra strumpor o strumpbyxor! O inte är de bättre i kvaliteten än anda strumpor..

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 17:12:30 följande:
    envis är nog verkligen i minsta laget för denna loppan Varför har man bara lust att lipa helt plötsligt...helt utan anledning...hatar dessa jävla gravidhormoner!!!!
    usch ja ibland kan de verkligen promenera på ens nerver o det är påfrestande för vem som helst, så förstår att det är superjobbigt för dig som är gravid dessutom..
  • jojoa75
    Raihana skrev 2009-09-22 22:09:02 följande:
    Tackar!! Näe, sängen och kurera sig var det!! Nattis
    grattis o krya på dig
    lillronya skrev 2009-09-22 22:09:28 följande:
    Riktigt dålig stil av mäklaren!
    håller med dig!
    Så synd att vi inte hann träffas på ullaredet.. Blev så himla rörigt, vi skulle äta lunch direkt när vi kom dit och sen började vi snacka om vår kollega som dog i somras, så då blev det värsta gråtfesten.. Gick in och tänkte att jag ringer er bara vi kommit in och så ringde 1o1 o ni hade ju redan kört. Såg erat mess sen.. jaja, vi kanske kan ses på annacill en dag istället?
  • jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-22 23:21:23 följande:
    ja med här tror jag att de helt enkelt var lite gnidna och inte ville hon skulle säljs deras kläder på Tradera för de vill har de köparna själva och att de är fyllt medvetna om att hon inte är en återförsäljare utan vanlig konsument  efter tonen i mailet.Undra om det är nån shopoholic här i från tråden Jag vet ett fall från en bekant till mig som faktiskt dömdes i tingsrätten just för att har sålt kläder på tradera som privat person ,hon fick böter och villkorligt ,vara nära att få fängelse ,dock sålde hon nya kläder ,hade typ som hobby att hitta billiga fynd för att sen sälja vidare ,vilket faktiskt är många som gör ..
    Sålde hon i stora kvantiteter då?

Villervalla beter sig ofantligt korkat må jag säga..
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 20:08:24 följande:
    www.tradera.com/Byxor-Hangslejeans-med-stars-...TIPS! Jag bara ÄLSKAR De byxorna, används flitigt här hemma på Maia
    hej, såg att du hälsat på mig på annat ställe Nu kommer det inte mer ikväll, o inte mer danskt imorron

Halloj alla! Känns som om jag aldrig hinner vara här.. sorry.. saknar er och ville bara pipa in o säga hej!
  • jojoa75

liljan: då får vi hoppas att du får den!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14