Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-08-29 22:53:13 följande:
    Plockade fram kik kids volangklänningar här hemma i veckan och idag hade Stella på sig den petrolfärgade.. ååååååh, både hon och jag älskar den verkligen! Så jag kunde inte låta bli att norpa en vinröd nu också.. Fem färger borde räcka va?
    sörjer över att Emmas inte passar längre...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-30 08:05:18 följande:
    Godmorgon i tråden!Nån vaken än?
    gomorron!
    Jag är vaken än
    Men ska strax sova
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-08-30 17:17:09 följande:
    Vi har haft likadana gröna och bruna till Max som knappt användes för att de var för tighta..Och säljaren kallar dem leggings och när det gäller kläder så har hon ju koll

Tycker de är mer leggings än byxor.. men inte tajt-tajta heller.. nånstans mittemellan
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-30 17:40:12 följande:
    Har ni lust att hjälpa mej?Skulle vilja ha nåt att matcha denna tröjan med. Helst inte brunt då. HAr ni några tips? Står helt stilla i mitt huvud.
    ljusrosa, ceriserosa
    Av samma märke
    eller katvigs nya rosarandiga leggings kanske med kjol emellan?
  • jojoa75

kikade bara in en snabbis, ska strax åka till sjukhuset nu. Lucas opereras imorron bitti tidigt så vi läggs in ikväll.
    Ha det bra alla o håll alla tummar!

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-30 18:44:20 följande:
    JAg har flera matchande leggings. Både av samma märke och katvigs. Det är kjolen som är problemet.
    ljusrosa velourkjol eller frottékjol, rosa monsterkjol
    Jeanskjol
    kikkids cerise volangkjol kanske..

nej nu måste jag rusa! kram
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-30 18:45:28 följande:
    Åå lycka till nu! Hälsa Lucas Håller  tummarna!
    taaack
  • jojoa75

Hej i tråden
    Grattis Tara
    Kom hem igår kväll efter en jobbig vecka på sjukhuset. Lucas opererades i måndags, har haft superont må o ti, sen har det successivt blivit bättre. Jättejobbigt att se sitt barn ha så himla ont.. Skulle bara vilja ta över all smärta.. Allt gick bra under op, dock var han intuberad eftersom han var sövd så länge (5½timme).
    Nu är han så stolt över sig själv att han gått igenom allt det här och superstolt över sitt nya öra. Vilken grej! Så stort för honom.. och som det kommer att göra under för hans självkänsla..
    Dock är det inte helt klart än, två operationer till, men de är mycket mindre, då sover han ca 2 tim och så får vi åka hem dagen därpå. Nästa är om 3 mån o nästa igen om ytterligare 3 mån.
    omtumlande vecka med andra ord och inte nån shopping öht

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-09-05 20:00:22 följande:
    Nä vad jag förstått så föddes han väl med bara ett helt öra...det andra typ bara en liten snibb o Johanna får väl rätta mig här men han hörde väl inte med det heller?
    du har helt rätt
    Mikroti heter det, alltså ett litet, missbildat ytteröra. Dock hör han faktiskt med det visar det sig nu när han blivit äldre och kan medverka i "riktiga" hörseltest, dock är det ju som om han har öronpropp i det.
    LAWoman: Nej det var en stor operation. De tog brosk från nedre revbenet och byggde ett nytt ytteröra. Sen har de lagt in det innanför huden där det ska vara. Sen krävs det två operationer till för att det ska stå ut och snygga till det. Men det är faktiskt superfint i formen redan nu. Vi är jättenöjda alla, mest Lucas
    Fantastiska skatt: ja superskönt att det gått så bra..
    1o1: kul att höra! Skönt att vara tillbaka hemma igen o tillbaka här i tråden
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-09-05 20:05:23 följande:
    Hej, skönt att det gick så bra trots allt. Barn borde dock inte behöva ha så ont. Stackarn. KRAM
    ja jätteskönt
    Nej hemskt är det att se sina barn ha så ont
    Han fick lokalbedövning sprutat i en sårkateter i såret vid revbenen, ungefär var 3e timme i början, första dygnet typ även Morfin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14