Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-08-25 08:50:47 följande:
    Nej, det gör jag inte.. Vet själv hur irriterande det kan vara att få såna påminnelser
    inte jag heller... sen är ju inte det det viktiga i affären enl mig, viktigast att få betalt
    Nej men visst är det viktigt, men det är ju en sån grej som är lätt att glömma..
    Gomorron alla!

Lillronya: läste nyss tillbaka så glad jag blir att A har det bättre i skolan nu....
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-25 10:02:22 följande:
    Hippokids måste vara århundradets segaste butik!Handlade där i början av juni, när rean var, 2 av 5 varor var slut så jag kontaktade henne ang det då summan skulle vara mindre vid fakturabetalning.Fick inga svar så till slut betalade jag in summan jag fått kläderna för och kontaktade henne i efterskott om att ändra summan för fakturan hos bolaget.Det skulle hon göra, men det damp ned påminnelser i brevlådan från Kreditor ändå...Har mailat och pratat med henne i telefon ett flertal gånger och hon har varje gång lovat att ändra summan på fakturan men lik förbannat så dyker påminnelser upp, senast nu igår på resterande summa för 5 plagg + 135:- i förseningsavgift! Har kontaktat henne ännu en gång nu, får se vad dagens svar blir, om hon ens svarar för det är hon otrooooligt seg på...*suck*Dessutom fattar hon inte hur jag får till summan och vilka plagg som aldrig fanns med i paketet, det får jag berätta varje gång vi hörs...Så den butiken är nu bojkottad för all framtid, hur bra rea de än må ha för sån här "service" klarar jag mig utan! *färdig med dagens gnäll*
    ja den affären klarar jag mig utmärkt utan...
    förvirrad, seg o inte så där väldigt kundvårdande heller....
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-25 11:42:57 följande:
    Vad hittar ni på här? Shoppas det nåt? Jag borde gå till postlådan och kika om där är nån kul post men är för lat.
    jag är ledig hela dagen o njuter av det
    Men sitter o svär över att jag inte kan komma in på Handelsbanken...
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-25 11:59:31 följande:
    Å vad skönt att vara ledig!Jag jobbar ikväll. Men våra brukare ska iväg på dressin så då får man ju följa med. Bra jobb jag har ibland!Hämtade posten iaf. Och där fanns en jättefin luvtröja från simplycolors och en lika fin katvigklänning.
    roligt att hänga med på lite utflykter ju!
  • jojoa75
    Emmsan skrev 2009-08-25 12:41:06 följande:
    hm inge fel på min bank??;)
    men suck...
    jag försöker o försöker hela tiden.. så drygt!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-08-25 13:25:03 följande:
    åhhh isabel är såå fin idag hon har molos jenshängsleklänning, den rosa och under har hon hawaiitröjan med grön/vit randiga armar o rosa kantband och samma ränder i leggings
    låter hur fint som helst!

Smultron: måste vara nån lag som säger att man inte får LOV att visa så söta goa bebisar... alla blir ju sugna ju...

Hoppas att mitt bebissug går över pga mitt jobb, men icke.....
  • jojoa75

Hej GRATTIS Tjolla!!!!!!!!!!!!!!!!

• jojoa75
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-26 12:59:41 följande:
    Samma här! Trogen sedan starten typ.
    me 2
  • jojoa75

Halloj!
    Kikar in en snabbis..
    Varit på MAS idag hela dagen med undersökningar o narkosbedömningar o allt grejs inför Lucas op på måndag.
    Han var såå duktig
    Men såå scary detta är för denna mamman nu när det är så himla nära............

BUTTE: skulle du vilja gb el inboxa mig med lite tips om Malmö? Vi får gå korta promenader sen när han mår bättre typ ut på stan o så, tänkte om där kanske finns nån leksaksaffär eller nåt mysigt fik i närheten av MAS?

• jojoa75

Himla fina bilder i BT, ingen nämnd o ingen glömd.. men vilken underbart söt liten SMULTRON.. o sååå snygga MOLO-mössor!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14