FlowerPowerMama skrev 2009-08-25 10:02:22 följande:
Hippokids måste vara århundradets segaste butik!Handlade där i början av juni, när rean var, 2 av 5 varor var slut så jag kontaktade henne ang det då summan skulle vara mindre vid fakturabetalning.Fick inga svar så till slut betalade jag in summan jag fått kläderna för och kontaktade henne i efterskott om att ändra summan för fakturan hos bolaget.Det skulle hon göra, men det damp ned påminnelser i brevlådan från Kreditor ändå...Har mailat och pratat med henne i telefon ett flertal gånger och hon har varje gång lovat att ändra summan på fakturan men lik förbannat så dyker påminnelser upp, senast nu igår på resterande summa för 5 plagg + 135:- i förseningsavgift! Har kontaktat henne ännu en gång nu, får se vad dagens svar blir, om hon ens svarar för det är hon otrooooligt seg på...*suck*Dessutom fattar hon inte hur jag får till summan och vilka plagg som aldrig fanns med i paketet, det får jag berätta varje gång vi hörs...Så den butiken är nu bojkottad för all framtid, hur bra rea de än må ha för sån här "service" klarar jag mig utan! *färdig med dagens gnäll*
ja den affären klarar jag mig utmärkt utan...
förvirrad, seg o inte så där väldigt kundvårdande heller....