Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-19 10:27:05 följande:
    Lita inte på vad dom säger!! De har sagt så många rena faktafel till mig så det finns tyvärr idoter där!
    han har fått feber nu också. det är säkert för att han nyss börjat på dagis.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-09-19 14:13:10 följande:
    Usch då stackarn. Hoppas att han kryar på sig snart!
    tack

skumt det med dina bilder.. har du lagt in dom i ditt galleri?
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-09-19 14:20:27 följande:
    Jepp. Det var rätt. Tack för hjälpen! Måntro vad jag gör för fel då jag inte lyckades???
    skumt {#lang_emotions_undecided} jag har ingen aning om vad du gör för fel
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-19 15:25:48 följande:
    Sådär nu hittade jag äntligen pussel muddbyxor och body i stl 92. Beställde så klart direkt.
    grattis
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-09-19 16:22:47 följande:
    Så nu är vi hemma från fotograferingen och jag smet inom Stof o stil och hittade ett blått tyg som passar till superblue lurv. Hittade också äppelgrönt till lila lurv och trodde jag hittade ett orange till brun lurv men det var för rött så det var inte bra.Buttelina: Ska nog kombinera det blå med badges:) Gör det blå som uppvikbar kant. Blir pääänt som danskarna säjer:)
    haha jaa det blir nog superfint!! blev bilderna bra?? hur funkade det? fick man hem bilderna direkt??
  • Buttelina

alltså lillebror är ju bara för härlig han har ju feber idag och mår sådär... jag frågade vad han ville äta/dricka och sa att han kunde få precis vad han ville. hans svar " mamma, jag vill ha KAFFE" av allt gott en liten kille kan välja

• Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:12:33 följande:
    *ASG* Han är ju bara för söt Men usha vad tror ni att det är?? Är du verkligen säker på att det inte är en effekt av elstöten?? Jag är nojig jag vet ALLTID nojig!
    hehe jaa han är för go jag är säker på att det är vanlig sjukdom! han har varit precis så här ett par ggr innan. isable brukar också kräkas när hon ska få/har feber. du är så söt nojiga liljan
    lillronya skrev 2009-09-19 19:11:22 följande:
    Vilken goding! Hoppas han blir frisk snart!
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:15:19 följande:
    Butte - Hur fick du din overall från Freshmilk?? Som paket, rek eller vanligt brev??? Maias har fortfarande inte kommit Har mejlat dom men inget svar Kan du kanske beskriva hur paketet såg ut? Så kan jag ju ringa mitt utlämningsställe så de kan kolla.Någon som varit med om det tidigare? Att paket inte kommit från Freshmilk?? Hur brukar de hantera det?? De svarar ju inte ens på mitt mejl där jag frågade om det verkligen var skickat liksom...annars brukar de alltid vara snabba med att svara på mail...
    jaa gumman, jag beställde på måndag och de hade min betalning på tisdagen eller onsdagen och jag hade overallen på fredagen... den låg i en grå mailingbag med avsändare... inte rek
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-19 19:19:45 följande:
    På tal om vinterskor...Vad 17 köper man till barn som har över stl 30 att ha i vinter?Jag brukar variera mellan kavat och skopunkten, men nu vet jag inte vad man ska ta. Känns som att kavatperioden är förbi när man är 9 år och på skopunkten fanns antingen apfula snöstövlar eller väääldigt opraktiska "finstövlar"....Vad har ni andra?
    men upp till strl 32 fanns faktiskt ett par fina på skopunkten
  • Buttelina
    Saraia skrev 2009-09-19 19:35:12 följande:
    BEHÖVER HJÄLP att välja!!! ska köpa present t en snart 1åring tjej vilket låter finast: MOLO pusseltröja + lila stjärnbyxor ELLER lila stjärnklänning + babuskabyxa?????? eller har ni nån annan kombo ni gillar fr MOLO???
    pusseltröjan
  • Buttelina
    Saraia skrev 2009-09-19 19:35:12 följande:
    BEHÖVER HJÄLP att välja!!! ska köpa present t en snart 1åring tjej vilket låter finast: MOLO pusseltröja + lila stjärnbyxor ELLER lila stjärnklänning + babuskabyxa?????? eller har ni nån annan kombo ni gillar fr MOLO???
    pusseltröja och lila byxor eller babushka byxorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14