Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:12:33 följande:
*ASG* Han är ju bara för söt Men usha vad tror ni att det är?? Är du verkligen säker på att det inte är en effekt av elstöten?? Jag är nojig jag vet ALLTID nojig!
hehe jaa han är för go

jag är säker på att det är vanlig sjukdom! han har varit precis så här ett par ggr innan. isable brukar också kräkas när hon ska få/har feber. du är så söt nojiga liljan

lillronya skrev 2009-09-19 19:11:22 följande:
Vilken goding! Hoppas han blir frisk snart!

Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:15:19 följande:
Butte - Hur fick du din overall från Freshmilk?? Som paket, rek eller vanligt brev??? Maias har fortfarande inte kommit Har mejlat dom men inget svar Kan du kanske beskriva hur paketet såg ut? Så kan jag ju ringa mitt utlämningsställe så de kan kolla.Någon som varit med om det tidigare? Att paket inte kommit från Freshmilk?? Hur brukar de hantera det?? De svarar ju inte ens på mitt mejl där jag frågade om det verkligen var skickat liksom...annars brukar de alltid vara snabba med att svara på mail...
jaa gumman, jag beställde på måndag och de hade min betalning på tisdagen eller onsdagen och jag hade overallen på fredagen... den låg i en grå mailingbag med avsändare... inte rek