Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

gosmamman skrev 2009-09-20 14:14:51 följande:
    hihi, leggins kan man alltis ge skulden. Ja visst är det spännande. Av Wilma och Meja så är Meja basolut en favorit, det är så fint, men vilma är också gulligt. Jag har världens goaste lilla tjej på jobbet just nu som heter Wilma.Mevin är också jätte fint.Jag hoppas också det löser sig, det får ta den tid det tar. Utan detta breaket så hade vi nog blivit 2 riktigt dåliga människor, vi var redan på god väg. När man mår dåligt blir man ingen bra förälder heller. Fy vilken dålig syn på förhållanden våra barn skulle fått om vi fortsatt att traggla sådär.Vi hade kanske kunnat lösa det ändå utan att flytta isär, men jag är tveksam. Nu mår vi alla 4 bra iaf och så ska det förbli oavsett om det bli vi eller ej, men just nu så känns det verkligen som att vi kommer klara detta med tiden
    guud vad skönt du låter så himla positiv och mycket gladare!! Det gläjder mig jättemycket {#lang_emotions_sunny} *kramar*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

ängeln: kolla din lilla knyttemage med min stooora klumpiga här i vecka 39 i och för sig

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 14:20:19 följande:
    Ah, lite väl liten tycker jag nog, kan inte förstå hur sjutton det kan få plats en bebbe där inne? Ska på tillväxt ul imorgon, ska bli spännande att se vad dom uppskattar vikten till.
    ja gud vad kul!! tänk om ni får se könet då? vill ni det?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 14:20:56 följande:
    Ha ha Men jag vill ju också ha en såndär stor o gossi mage juuuu, fiiina butte magen.
    ja det var gooosigt fram till vecka 32 typ sen ville jag bara föda, jag tom spräckte gravidbrallorna på förlossningen asg
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 14:21:55 följande:
    Jag vill gärna men inte gubben...men han ska inte med imorgon så hon får gärna avslöja det för mej Fast det tror jag inte, tyvärr är dom ganska så strikta med att inte avslöja könet här
    ahaa synd när man är nyfiken men huvudsaken är ju att lilla pyret växer som han/hon ska! jag ska nog inte ta reda på könet nästa gång (och JA det SKA bli en nästa gång ) sjukt bebis sugen!
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-20 14:22:18 följande:
    Åhh, fiiiin mage! Min var också så där stor och härlig, massor av plats för bebis! Gosmamman: Har lagt in ett par bilder på mössan och 4-åringen i BT. mössorna sitter jättefint på huvudet, hade dock önskat att de var liiiite större...
    jaaa åh jag saknar min mage OCH dom där fylliga tuttarna
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-09-20 14:24:57 följande:
    ååååå nu saknar jag min mage ännu mer när jag ser era bilder
    jaaa visst är det hemskt att inte ha bebs i magen
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 18:16:58 följande:
    Voj voj..Nu råkade jag köpa bodysuit stl 80 till litet Smultron Pappan trodde jag slagit i huvudet eller nått
    vilken?? bättre än mig i alla fall jag köpte ju en suit i strl 74 igår och jag är inte ens gravid
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 18:20:59 följande:
    Sländorna- har bunkrat sländor i alla stl nu Vågar inte lita på salg när det gäller just detta print*måste ha*Ja ångrar du det köpet så talk to my inbox
    haha men dom är ju bara sååå fina

hehe jag ska försöka komma ihåg det
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 18:24:24 följande:
    Gör så..tänk på oss stackars sändebud till salgen Visst skulle vi behöva en sådan
    hehe men har inte du bambisar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14