Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-09-19 23:54:14 följande:
    MammatillO skrev 2009-09-19 23:53:57 följande:
    Butte då
    hehe berätta inget för min gubbe bara han tror att vi inte ska ha fler barn
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    MammatillO skrev 2009-09-20 00:03:39 följande:
    Hahaha tur gubben inte vet om dina planer
    hehe mm {#lang_emotions_dreamer}
    Morty skrev 2009-09-20 00:05:37 följande:
      vissa saker 'behöver' de ju inte veta, inte just nu iaf.
    hehe nä han vet ju att jag vill ha en till så småningom... jaja vi får se jag får säkert tillbaka mina 300 om jag säljer den igen
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-09-20 08:58:49 följande:
    Lägger du fram den fiiina bodysuiten, så kommer han snabbt som attans vilja jobba på att få till någon som ska bo i den !  
    hehe ja han kommer kasta in mig i sängen
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-20 09:03:11 följande:
    God morgon brudar!Städning på schemat här idag, besiktning av huset i em. Håll nu tummarna för att allt går bra så köparna inte drar sej ur.... Fast vi besiktigade ju för 3 år sedan utan fel så jag tror väll inte att dom ska hitta något idag heller, men man vet ju aldrig....Ser att BUTTE shoppar för framtiden, mysigt!Passar på att fråga er alla somhar småfolks lurvar: HUR är dom i storlekarna? Jag funderar på om man kan hitta en overall till T på salgen. Ni som varit där förr, tror ni e de lönt att hoppas? Talk to my inbox please! Ni skriver ju så himla mycke att man inte hinner med om man är borta ett par timmar Hörs ikväll då detta är avklarat och mannen gett sej av!
    ja nån gång ska det bli en liten bebis här jag har pratat med din inbox
    jompa skrev 2009-09-20 09:05:01 följande:
    Godmorgon Ännu en dag med underbart höstväder. Ska snart ge mig ut på en löparrunda så man har det avklarat och kan njuta av söndagen sen.
    oj vad du är hurtig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 09:38:05 följande:
    GodmorgonIdag är jag hemma alldeles själv hela dagen, sambon och Liam drog iväg till Tidaholm för en stund sen för att hälsa på sambons farmor och farfar, så nu ska jag bara göra vad jag vill och njuta av lugnet
    guuud vad skööönt!!
    Tjollabolla skrev 2009-09-20 09:36:45 följande:
    Godmorgon!!
    morning
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-20 11:02:44 följande:
    Godmorgon i tråden!!Fina barn&kläder i BT som vanligt!!=0)'Butte:Sååååå underbart fint det blev i Isabells rum!!Vill oxå ha en flicka att inreda till ju...=0)Får kanske ta och beställa en!!??haha..
    haha tack du gillar rååsa va? tycker allt du får beställa en lillasyster
  • Buttelina
    http://www.blocket.se/stockholm/Fina_och_hela_vinteroveraller_till_flicka_23479474.htm?ca=23_11&w=3

mååååste tipsa om denna! även om den inte är i bästa skick så är 225kr bra pris för en molo overall kanske nån här som bor i stockholm o kan åka o titta på den??

och här är en för 200

http://www.blocket.se/stockholm/Host_vinterklader_POP__Molo__Ticket_to_Heaven_23459861.htm?ca=23_11&w=3
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 12:17:52 följande:
    Oj, vilka bra priser
    ja visst var det

söta inköp till lilla bebisen när är det dags??
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 12:20:42 följande:
    Verkligen, synd på fel färger o fel storlekar bara Ah, det är så kul att shoppa smått, lite ont om fina unisex mini kläder bara.Hum...typ imorgon känns det som , neh, 11 nov är bf datumet men jag tror det blir tidigare än så.
    åhh men snart då ju!!!
    Tjollabolla skrev 2009-09-20 12:48:55 följande:
    Butte; UNDERBARA bilder! vilket underbart rum!! *ääälskar* Fina fina suiten. Sååå dum jag var som glömde buda på den på t... Ängeln: Söta Liam! Milo hade oxå älskat den tröjan. Fina fina pluttis inköp Tejja: Jag röstar på den råååsa kappan. Underbar!FlowerPowerMamma: Fina zoobilder! Å vad mysigt att gå på zoo!
    tack söta du söta lilla milo!! han är ju bara sååå fin i orange/vita katvigen
    gosmamman skrev 2009-09-20 13:32:34 följande:
    Hej hej på er, guuud vad jag saknar er på kvällarna ibland nu när jag inte har bredband men nu får man ganska mkt annat gjort på kvällarna.Vad fin katvigen i BT var i grönt och lila, har det kommit nå fler ränder eller äpplen? Jag har noll koll just nu.ag blev också stört kär i småfolks äppel mössor, har dom bra passform på huvudet?Ängeln: är det dax redan i nov???? Gud så snabbt det gått, har du nån bild på magen?Butte. Vad fint barn rummet blir!SAAAKNAR er
    tack gumman vi saknar dig också
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-20 13:51:39 följande:
    gosmammanPassade på o ta en ny mag bild eftersom jag är icke OT klädd idag Pyret i v.33, blunda för valk, den har jag fått på köpet
    nämen guud vilken liten söt mage inte så stooor och bullig som min var i vecka 33
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14