Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:43:54 följande:
    Men vart fasen är min overall då Blir lite orolig...ibland brukar postis bara lämna stora paket liggandes bredvid brevlådan om de inte får plats i den...
    prata med din brevis. han borde ju minnas det paketet.. hoppas att du hittar det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Saraia skrev 2009-09-19 19:47:01 följande:
    Butte! GUUUUUUUUUUUUD vilket fint rum!!!!!!! Älskar den tapeten!!!! Och vad lik sin pappa din son är!!
    taaack jag blev supernöjd!! så himla råååsa och fint
    haha jaa lillebror är en kopia av pappa. du skulle sett bilder på när pappa var 3-4år. Skitlikt!!
    Duntoffla skrev 2009-09-19 19:48:00 följande:
    God kväll!Butte- Rummet blev superfint!   Mår Bia bättre nu?
    tack

alltså den lille goungen har över 39graders feber men han leker som vanligt {#lang_emotions_surprised}. Märks knappt nån skillnad.. förutom att hans aptit är sådär. Han har fått behålla allt han ätit idag
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:53:13 följande:
    det är olika här, henne jag pratade med i fredags sa att de inte får lämna paketen så och att hon aldrig gör så...hon blev riktigt sur faktiskt när jag frågade...och hon påpekade att "hur ska jag kunna minnas ett specifikt stort paket när du får runt 4-5 stycken varje dag!"
    hehe jaa hon har ju en poäng din shopping galning jag hoppas verkligen att den kommer fram
  • Buttelina
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-19 19:54:52 följande:
    Har hittat en del Molo höstnytt hos BoR som jag skulle vilja ha men som vi egentligen inte behöver. Så en rabatt skulle ju sitta fint! Brukar de ha erbjudanden "regelbundet" där? Eftersom det inte är någonting som vi egentligen behöver kan jag ju vänta tills det ev. dyker upp någon...
    åhh jag hoppas också på rabatt där. typ 20-30% på allt hade suttit fint
    Tasha78 skrev 2009-09-19 19:56:05 följande:
    butte va fint rummet blir
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-19 19:56:18 följande:
    Åhh, vilket fint rum det var i BT!
    tack
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-19 20:05:07 följande:
    Skönt i alla fall att han inte kräkts något mer. De klarar bra hög feber de där små. Noel var också uppe på benen med närmare 40 graders feber. Själv skulle man ju vara död.
    haha jaa verkligen. Stendöd
    lillronya skrev 2009-09-19 20:07:29 följande:
    Jättefint!!!
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-09-19 20:15:32 följande:
    Vad anväder ni till pippiknapptröjan?
    jag hade haft meandis gula leggings. eller orange
    Busbellan skrev 2009-09-19 20:11:14 följande:
    Har bestämt att jag ska göra mig av med några av Ellas leggings, men vilka??Winterbloom - har ju muddbyxorna i samma print så jag vet inte hur mycket leggingsen kommer bli användapippileggingsen - har ju inget bra att ha till demaquaflower - tycker de är jättefina, men de har knappt blivit använda.sländorna - älskar dem och de passar fortfarande, men det är på gränsen.Ska man kanske göra sig av med alla? Vilka skulle ni behållt om bara nåt par ska säljas?
    behåll aquaflower och sländorna!!! ut med winterbloom och ev pippisarna ( meandis frotte tunika är dock också fin till både turkosa och röda)
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-09-19 20:12:20 följande:
    Godkväll tjejer!Vilket fint rum i BT Butte! Har inte haft nån tid över vid datorn sista tiden.Vad har jag missat?
    tack du har inte missat mycket
    Busbellan skrev 2009-09-19 20:15:45 följande:
    Glömde ju multiflower också ett par jag tycker är jättefina egentligen, men de ligger i princip oanvända i garderoben
    meeen dååå, anväder du inte alla fina leggings kvinna
  • Buttelina

åhh SÅÅ SKÖNT!! fick ut lite till på t! känns som om det behövs *fattig månad*

• Buttelina
    jacao skrev 2009-09-19 20:22:47 följande:
    Kikar in en snabbis och säger hej Butte- Vilket underbart rum Isabel får, jättefint blir det!
    tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14