Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Preggi skrev 2009-09-19 20:23:37 följande:
    Vad säger Isabel då, är hon nöjd med rummet? Har jag inte missat nåt? Vad skönt! Min man är bortrest sen i torsdags och kommer hem imorgon. Nog är jag värd lite shopping..
    ja hon blev skitglad såå synd att jag inte hade kameran i handen när hon såg sitt rum. hela hon sken som en sol

KLART du är värd shopping
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-09-19 20:26:25 följande:
    ja du blev 109kr rikare på mig i alla fall
    haha ojdå
    solouniko skrev 2009-09-19 20:26:30 följande:
    Hmm okej, det blir kanske litemycket med pippileggings va? Ja det betalade jag då för Millas Varför skriver man ett annat nypris än vad det är? Irriterande
    alltså hmm ja lite väl turkos blir det nog
    MejaKiZnic skrev 2009-09-19 20:26:36 följande:
    Butte fick man en mössa till sin hummeloverall?(hör frö mig att du hade skrivit det men kanske har fel )
    jadå en inbyggd rånarluva
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-09-19 20:30:13 följande:
    Sötis... Vad kul att hon blev så glad! Snart dax för dagis fotografering.. Då måste vi ju ha nåt nytt fint..
    jaa vad är du sugen på?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-09-19 20:26:58 följande:
    Ja, winterbloom åker nog och antagligen pippisarna också. Det gick åt mycket byxor ett tag, men nu har Ella slutat kissa ner sig igen så nu blir de inte använda flera par varje dag
    haha nä då bytar man ju inte så ofta
    MejaKiZnic skrev 2009-09-19 20:32:19 följande:
    Tack
    så lite så .-p det ingår termovantar också. en mycket prisvärd overal
  • Buttelina

måste bara säga innan jag nattar

Tejja: SÅÅÅ SÖT tös du har!! den RÅÅÅÅSA kappan vinner!!!

• Buttelina
    Morty skrev 2009-09-19 23:14:35 följande:
    Go kväll!Butte: Åh jag kan förstå att I blev överlycklig för sitt 'nya' rum. Super snyggt!! Rena flickdrömmen..... Tejja: Åh söötaste tjejen. Håller med de andra den rååååsa. Nu är ju jag väldigt glad för FÄRG: Köpte en väpnarluva till Mattis som kom i fredags. Ikväll använde han den och DÅ säger Moa ju att hon också vill ha en. Hon provade när vi var på Ajabaja för lääänge sen och då var det big no no. Så nu är jag på jakt efter en väpnis i Babuska. 4-5 år för större finns väl inte om man inte tar i lurv.... Har letat runt lite men den verkar vara slut överallt.
    tack

hmm babuschka 4-5år hmm
  • Buttelina
    Saraia skrev 2009-09-19 23:28:34 följande:
    kan en kille ha den mörkturkosa molomurven m mörkcerist kantband tycker ni????
    min sambo som eg inte gillar unisex lika mycket som jag godkände den till vår grabb han tyckte att lillebror kunde ärva isabels sen

Jag tycker nja sådär... då tycker jag den lila är mer unisex
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-09-19 23:20:01 följande:
    Liljan: Maia är jättefint i rött, även om man inte ser 'hela' henne ibland vill de absoult inte vara med på bild.Rååsa Smurfen: Söta Tara. Duktig hon är på att matcha. Butte: Åh vad fin han är i suiten! Söta tjejen i härliga pussel!!
    tack det är en suit favo i repris
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-19 23:29:32 följande:
    super fint rum ,duktig man du har ,synd att han inte ville blir utlånad
    tack han sa att han inte ville måla hos andra men han kunde gärna ställa upp på andra tjänster {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_tongue_out} {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14