Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-21 15:44:22 följande:
    Tog lite tid o gå igenom Buttes galleri Men här är den UNDERBARA klänningen på söta Isabel Hade den i 74/80 till Maia o har letat efter större ända sen hon växte ur den men förgäves Det är drömmen att Maia ska ha denna o lillabror/lillasyster matchande body/bodysuit på bilden man skickar in till tidningen när bebis är född
    hej, här tittar man in och det första man ser är sin lilla prinsessa den klänningen är verkligen urfin!!

tittar in en snabbis bara för nu var det visst min och isabels tur att åka på magsjukan isabel fick inte behålla nått imorse inte ens en halv dl vatten men nu verkar det ha vänta lite och två piggelinglassar har fått stanna. ni som väntar på pakte från mig, jag skickar imorgon, hoppas det är ok.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 16:27:56 följande:
    Åh förlåt, hoppas det var ok att jag lånade bilden lite Usch o fy för magsjukan hoppas hoppas att vi slipper den...Stackars er, lider verkligen med er Har precis pratat med min underbara pappa om han kan ta Maia lite så hon slipper dagis, för nu har Astmasäsongen kommit för henne med full kraft...hon låter hemsk Så han ska hämta henne nu på onsdag. O det blir nog en hel del i vinter hemma hos mormor o morfar...för o slippa smitthärdarna på dagis. Det är så härligt o ha såna föräldrar som ställer upp så mycket
    haha INGEN fara gumman!! blir ju glad av att se min lilla snutta ju

Usch ja vi har inte haft det kul.

åhh vilka goa föräldrar du har som ställer upp så lilla maia
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-21 17:28:41 följande:
    TUR för dig att jag inte var hemma!!! *SURAR*
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:49:58 följande:
    Jag vill ha tröjor som passar till mycket.. Pop:s babybas älskar jag ju men 92 e lönlöst att köpa nu, sen är 98 tokstort  Önskar mer katvig ränder gör jag
    men pop har faktiskt en hel del fint nu! deras multirandiga tröja är toppenfin! och den gula med cerise kantband med lejon på
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:55:00 följande:
    Å jag va in där idag å hittade INGENTING Lindex likaså, helt horribelt där inne just nu *ryyyys*
    åh men lindex har ju flera söta tunikor och deras mumin leggings
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:55:00 följande:
    Å jag va in där idag å hittade INGENTING Lindex likaså, helt horribelt där inne just nu *ryyyys*
    villervalla då? deras multiränder är sååå fina
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-09-21 20:57:40 följande:
    Jag hittade heller inget på Lindex. Kunde inte ens utnyttja 30% kupongen
    nä lindex har verkligen INGET till pojkar
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 21:03:19 följande:
    Inte på mitt lindex   Bara massa volangkjolar o knepiga velourkläder med fula tryck -D
    nämen bläää
    lillronya skrev 2009-09-21 21:04:14 följande:
    Joooooo en massa fina jeans!!!!
    {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14