Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-09-22 15:42:55 följande:
    butte o tjolla: ja han tyckte det var sådär att det blev en extra operation... Dessutom tyckte han att det var mitt fel, så jag var världens sämsta mamma typ (det var jag som kollade och tyckte att det inte såg ok ut..)
    åh blev du dumma mamman
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:46:20 följande:
    Ska ingen köpa den nedrans dressen snart!!! 
    joooo du
    Everlonn skrev 2009-09-22 15:46:53 följande:
    He he liiite sen bara
    haha bara liite
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-09-22 15:50:21 följande:
    både pojkar och flickor kan ha en sån och den är praktisk på små barn...SLÅ TILL!!!!!
    men slå du till

snart slår JAG till asg
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:54:01 följande:
    HEJA BUTTE! KÖP!
    du din lille fis ska inte säga köp
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 16:42:28 följande:
    Fy vilken huvudvärk man har...haft en gnällig sjuk unge hela dagen o så är man själv sjuk....o sambon kommer inte hem förränns jättesent ikväll Vill bara soooova...känner mig lättirriterad o trött. Orkar inte riktigt med loppan då...så nu är hon hos snälla grannen o leker med hennes grabb en liten stund, men får väl se hur länge det håller i sig, de brukar bråka rätt rejält så de kan inte leka särskilt länge tillsammans.Idag sa Maia "Jag vill ha godis, annars DÖDAR jag dig" Jag stod i chock o sa ingenting...har aldrig hört så hemska ord från henne...vart lär de sig säga sånt?? Dagis???
    {#lang_emotions_surprised}
    Hoppas INTE att hon fick nått godis och att hon fick sig en rejäl tillsägning! Så är inte ok att säga!

isabel har nyligen upptäckt ordet död och döda och leker det ibland med sina leksaksfigurer... de vet ju inte direkt innebörden av död..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 17:02:25 följande:
    Nä godis fick hon då inte!! Vi var på Mcdonalds som hon tjatat sig till o jag orkade ju ändå inte fixa mat. o så ställde hon sig o skrek detta åt mig så alla runtom hörde...det blev helt tyst...jag blev chockad o skämdes samtidigt supermycket så jag bara slet ut henne i bilen o körde hem...hon skrek hela vägen men jag var bara tyst...visste inte riktigt vad jag skulle säga...jag var så arg och ledsen på samma gång o känslorna har bara svallat här idag så jag höll mig från att säga något alls, kände att annars kanske jag själv skulle sluta med att säga något dumt tillbaka...tålamodet börjar svikta när hormonerna svallar!Men hon kände väl hur arg jag var för hon såg rädd ut när hon tittade på mig...
    gud förstår att det kändes pinsamt! bra att du stog på dig! dom kan vara envisa dom små rackarna
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 18:52:54 följande:
    Hörrni.. Har länge fnulat på vad "unika omdömen" i omdömes systemet på T betyder? Nån som har en susning?
    det är väl att om du fått 10 omdömen från mig och 4 från jompa tex så har du två unika från oss...
    melizza skrev 2009-09-22 18:47:08 följande:
    Godkväll!!Shoppas det något fint här??? Själv får jag nog hålla i pengarna nu....har blivit lite för mycket av det goda ett tag (shopping alltså )Måste med lägga ut lite på T men det är ju sååååå  så man drar sig ju....
    såå fin stella i bildis vilken strl är det på klänningen
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 18:55:25 följande:
    Tjenare sötis NÄ den har inte kommit ut än å nu börjar jag surna till faktiskt  Dom talade så fint när dom va här i söndags.. " å vi lägger ut den ikväll men blir det lite tajt om tid så senast i morgon måndag"  Å nu e de TISDAG kväll *morr*Ja nu får du hålla span för nu har jag rensat med råge   Å jag insåg att vi faktiskt har rätt många tröjor så min desparation igår var aningens överdriven
    blev det nån villervalla order??
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 18:58:19 följande:
    Öh...   *fattar nada*
    alltås knäppis hur ska man nu förklara...

det är antal olika personer som räknas som unika.

jag har lämnat 10st till dig = 1unikt
    ronya har lämnat 3st till dig = 1unikt
    thea har lämnat 3st till dig = 1unikt

osv
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 19:00:06 följande:
    Nä, Emelies skor gick sönder så jag ska lägga pengarna där, måste vara lite sparsam nu om vi ska flytta, det är så sjukt jäkla dyrt   Men några velourbralls kommer det nog bli efter denna T omgång iallafall
    usch ja det är dyrt att flytta!! men kul! synd med hennes skor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14