Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mawe123 skrev 2009-09-22 12:57:30 följande:
    Åh har haft massor på min minneslista på T, men har inga aktiva auktioner nu, så jag har legat lite lågt där och vad ser jag nu, har missat både orangea velourisarna till buttelina och molostövlarna till busloppan. Får väl glädjas för er, men deppar lite för att jag är sååå himla klantig 
    verkar som om många missade de orange katvigvelourisarna, det tackar jag för {#lang_emotions_tongue_out}
    Jes sica skrev 2009-09-22 13:01:48 följande:
    Åh så fiint! Gullungar! Meandi klänningen och leggingsen har Linns med
    tack jag älskar den mendiklänningen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 13:19:12 följande:
    Sitter o försöker söva en snorig loppa i famnen...hon kommer inte riktigt till ro O så är jag riktigt FÖRBANNAD på Freshmilk som ens vägrar leta efter paketet åt mig!!De är förjävliga, en gång av mina 10 ordrar jag haft av dom försvann ett paket som jag sen hittade. och bara för det anser de tydligen att det inte kan ha försvunnit denna gången!! Men jag har ju för f*n kollat med både grannar o posten o det finns ju ingenstans!! De kan ju för hel*e*e visa lite service o iaf leta efter det o förstå min oro!! Men istället får jag bara anklagelser till svar som att jag försöker lura dom Jag vill bara ha min overall!!!!!!!!!!
    men vad konstiga dom är! det är ju deras skyldihet! de är ersättningsskyldiga!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-09-22 13:38:54 följande:
    Vad har ni för sängkläder till era små? Katvig, molo, idaT?Är de bra och standard mått på dem? Tycker kuddstorleken verkar vara så liten,det är ett junior jag är ute efter, sonen ska få ny säng 70x160.
    danskar har konstiga kuddmått
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-09-22 14:23:05 följande:
    Hej hoppsan på er!*3,5 timmars bokföring avklarad* Nu behöver jag få vila hjärnkontoret lite Fast varför blir det ens en disskution?? Det är DERAS ansvar till dess att de lämnar över ansvaret till posten - vilket de endast kan göra genom Rekommenderat eller paketförsändelse - Sedan vad de tror har hänt eller inte spelar ingen roll - ansvaret att du får paketet i handen är deras! *suck*Å jag som bara haft posetivt att säga om dom ...Hann inte få svar igår och nu är de i Köphenhamn i två dagar  Hoppas det är ok ändå!
    oj det där lät ju lagom kul. vila hjärnan med oss min hjärna är såå seg efter två dagar i princip utan mat.. jag är sååå hungrig sugen på allt! ska nog be gubben köpa med sig lite god mat efter jobb {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Bybo1 skrev 2009-09-22 14:32:49 följande:
    Hej!Trist när dom inte är mer tillmötesgående, har just reklamerat en ej sikke lej bodysuit till Freshmilk där tyget sprack runt knappen efter 2 timmars användning  och till svar fick jag att "Upptäcktes felet först nu 3 månader efter den inhandlades?" lite sur blev jag då jag köpt den för 3 månader sen men då hade ju inte alvina den storleken så den har ju legat i växalådan, har skickat den idag men har ingen förhoppning att den godkänns  Hoppas det löser sig för dig snart..
    det SKA godkännas!! fy vad jag blir sur på sånt!! då ska jag undvika freshmilk i fortsättningen!
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-09-22 14:35:22 följande:
    Nja sisådär faktisgt  Det brukar vara kul men nu strulade allt, så ska det rättas till så blev det bara mer fel så skulle man lite snyggt rätta till det felet så vart det ännu mer tokigt and so on - kan erkänna att det slutade med ett par (japp inte bara ett) samtal till revisorn Isch, förstår att du är hungrig!! Måste vara helt svag i hela kroppen nu... Mår ni oki idag??
    haha usch stackars dig inte avis där inte!

ja jag mår bättre idag men är svag. tog lång tid att packa tradera paketen för det är liksom glapp i hjärnan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-22 14:40:18 följande:
    Hej hejvar till mitt postombud men de hittade inga försvunna paket Åhhhh vad jag vill ha mina molo tröjor
    vilka är borta??
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-22 14:42:04 följande:
    Från tradera
    trist
    Bybo1 skrev 2009-09-22 14:42:21 följande:
    Tyvärr har jag tvättat den efteråt
    usch trist! hoppas att det löser sig!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-09-22 14:47:25 följande:
    *försöker limma Buttes glapp i hjärnan* Men då Verkar vara mycket paket som hamnar på vift nu ju - värre än semestertider
    haha tackar
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-22 15:21:19 följande:
    Nej nej... Jag har LOVAT mig själv att vänta till efter rul iaf. 1½ vecka kvar... *tamtam*
    men kom IGEN!! en liten bara!!!
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-09-22 15:34:20 följande:
    hej alla ville bara kolla in o skriva lite så att ni inte glömmer mig Har varit fullt upp.. Lucas öra har inte läkt som det ska, så igår blev det akut operation Har haft honom hemma sen sista aug, han är måttligt road o uttråkad, därav att jag knappt hinner vara vid datorn.Nu är det förhoppningsvis som det ska iaf o imorron ska han gå till skolan igen.Shopping har det knappt blivit alls på sistone, en hel del till mig dock Tycker att jag inte behöver nåt till barnen direkt, höstskor, vinterskor och gummistövlar till Lucas behövs dock så det är väl det som ska prioriteras.. Trista inköp dock
    åhh men lillgubben då kramar!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14