Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

fröken ida skrev 2009-09-23 09:07:55 följande:
    Ok men då vet jag ungefär. Han har nån med grodor och nån med löv som är små redan. Men dom som finns i webshopparna nu i strl 86/92 funkar på en 92:a alltså?
    jadå det ska dom göra, för dom är generellt något större i strl. annars har ju småfolk gjort strl 92/98 i år
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

smultron: vilken goding i bildis han är så himla söt den molotröjan är en av mina favoriter

• Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 09:11:40 följande:
    Fotot är taget kl 16.50 Lördag den 5/9 då hon var hos honom och E står med en smirnoff flaska i handen halvdrucken, visar magen med piercingen.... Hon är för fan bara 13 år!! Va sjutton ska jag göra??? 
    ring polisen eller socialen! har han serverat henne alkohol så har han verkligen gjort en stor tabbe!!! stackars lilla barn
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-23 09:47:42 följande:
    Nej det är där inte...Men hon ville ju veta hur det var med åldersgränserna.
    ja sant hoppas verkligen att det finns nått att göra ändå. är det kanske så att man måste ha BÅDA föräldrarnas tillstånd?
  • Buttelina

nä nu ska vi ut och leka första dagen efter flera hemmadagar

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-23 11:50:19 följande:
    Ha ha...känns som väldigt mycket farbro barbro det dära Men tänk så fina dom äpplena i några storlekar större varit som tapet
    jaaaa

GAHHH jag VILL att gubben min ska gå med på att sätta den gröna stars tapeten i lillebrors rum!! vi har ju den rosa i isabels rum!!! klart han måste gå med på det va
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-23 12:00:57 följande:
    Klart att lillebror ska ha dom gröna starsen.Du har väl dina trix för att få det du vill Får vi en flicka så blir det absolut dom rosa starsen i bebis rummet, såå fina juh.
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 11:58:06 följande:
    Men Butte...du får väl köra samma trick som när det vankas salg
    men tjejer då {#lang_emotions_dreamer}. ni har rätt!!! *ryggläge varje kväll i  en vecka*
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-23 12:00:57 följande:
    Klart att lillebror ska ha dom gröna starsen.Du har väl dina trix för att få det du vill Får vi en flicka så blir det absolut dom rosa starsen i bebis rummet, såå fina juh.
    åhh klart att du måste ha dom rååsa starsen!!! hade det kommit lila med vita stars så hade vårt sovrum blivit lila/vitt
    ängeln83 skrev 2009-09-23 12:05:58 följande:
    Ha ha, klart vi har rätt O ta på dej nåt riktigt sexy så räcker det nog med ryggläge en sisådär 2-3 kvällar
    bra tips
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-09-23 12:16:02 följande:
    *fniss* tokfia. Jag vill ha ljusblå stars. Men det finns ju inte. Jag har hittat ministars i ljusblått. Kanske... Gustav vill ha Stålmannentapeter i sitt rum. Jag har ljugit honom rakt upp (ner) i ansiktet och sagt att det inte finns. Dålig mamma?
    nää inte alls dålig mamma. huu och fy tänk att ha stålmannen tapeter

jag gillar boråstapeter också.. de har en ljusblå stad tapet som är suuperfin irl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14