Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-09-23 12:20:09 följande:
    Ja den har jag sett - den är söt! Men hur var det nu med Ida T? Någon som vet om det blev några tapeterJa stålmannentapeterna är riktigt fula. Det blir mörkt och med 90-talskänsla... urk.
    hmm tror det finns apor bara eller kanske gula med??
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:21:59 följande:
    Ha ha...du får väl baka syskon på samma gång Ja jag har redan börjat nojja om var,när och hur jag ska kunna lätta på trycket Det som tar störst plats i min matsäcksväska är handpumpenJag ska också kolla mer på vuxenkläder denna gång-gjorde inte det förra året men jag kör också gärna frotte eller velour hemma
    ohhh ja två flugor i en smäll
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:19:33 följande:
    Ingen som blir sur när jag disar småfolk elelr ignorerar ni mig medvetet?Jag är himla trött idag, sonen var vaken en timme i natt, mardröm el nåt.   efter det kunde vi inte sova, så vi var vakna över en timme till, suck. Ska nog dra hem tidigare från jobbet idag, vi har föräldramöte också på dagis.Kanske ska jag hämta lite paket också, har 3 st att hämta på Ica.
    alla har vi olika smak så jag bryr mig inte så mycket

jag skulle inte få för mig att köpa ns jeans tex
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:26:55 följande:
    *satte i halsen* inte NS????!!!!!!!!!   haha, Molo är ju bäst, har ju nästan bara Molo!
    näää inte ns!! tacka vet jag mjuka färgglada velourisar!
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-09-23 13:33:22 följande:
    jag är urless på velourisar. Tacka vet jag läckra jeans! Damien hade mkt velour när han var liten, men till lilkillen har jag bara köpt jeans i princip - några lindex, Nanoou, katvig och molo velourisar har slunkit ner i inköpskassarna, men det är mer andra byxsorter faktiskt.
    jeans, jeans och jeans, dom ser ju nästan likadana ut allihopa. blå, blå och skitig blå med lite olika slitningar. nä tack dessutom hårt och stelt nej tack!

vi har ett par jeans från hm som ät tunna och lite mjukare, men de används sällan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 14:26:11 följande:
    Snälla hjälp mig!Vi är ju fem stycken i min familj. Den första blev magsjuk i lördags, och så har alla drabbats utan jag. Det är ingen svår maginfluensa utan de har spytt några gånger till en dag. Jag verkar klara mig från detta. mådde ytterstilla häromdagen, men helt okej. Alla barnen är så klart hemma från dagis denna vecka. Men i kväll är det ett viktigt föräldrarmöte där. Kan jag gå? Eller ses jag som oansvarig då?
    du kan ju klara dig. jag och barnen har legat sjuka, men min sambo klarade sig!
    men jag hade inte gått på föräldramötet!!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 14:28:46 följande:
    Hur var det nu? Pusseltröjan på junior..är det den som har rynk framtill
    jaaa
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-23 13:43:14 följande:
    Hallå tjejer!!Vad händer här? Småfolkssalgsnack *asg* (skitigblå) *asg*
    Fantastiska Skatt skrev 2009-09-23 13:45:53 följande:
    ärsch tramsmaja Oliwer har hmm 9 par blåjeans har jag för mig och det är stooor skillnad Superbekvämt och alltid det han själv propsar på att han ska ha på sig
    hehe mm stor skillnad {#lang_emotions_dreamer}
    Milliz skrev 2009-09-23 13:48:11 följande:
    Jag använder mycket jeans till Elias men det är för att jag tycker att det är så svårt att hitta velourisar till större barn. Lindex velourisar t ex tar ju slut samma dag som de har fått in de typ..
    man får vara på hugget när det gäller velourisar vettu
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 13:49:56 följande:
    Och jag använder nästan bara jeans på Max eftersom han sliter så extremt på sina stackars byxor..Nu till vintern när det är dags för overall och överdragsbyxor kanske man ska skaffa sig några velourisar
    ja lillebror sliter ju också på sina men tänk på att du får 6 par velourisar för samma pris som ett par ns
    lillronya skrev 2009-09-23 13:51:19 följande:
    Vilka fördomar
    inte alls jag har provat men gillar inte
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 14:32:09 följande:
    Men åhh..Sabla rynk då
    jaa jag vet. jag pressar ner lillebror i baby92
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-23 14:32:34 följande:
    Jag är heller inget fan av jeans egentligen, men barnen älskar av någon anledning dessa blå brallor, så jag köper och får glada ungar! Idag fick jag dock på lillasyster BRUNA velourisar trots att hon alltid brukar envisas med jeans om solen skiner.
    åhh jeans eller BRUNA velour... pest eller kolera
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 14:37:21 följande:
    Ja men velourisar är långt i från lika coola som NS
    lillronya skrev 2009-09-23 14:36:36 följande:
    JAg vet Tur att smaken är olika.
    ni vet att jag säger det med glimten i ögat va {#lang_emotions_dreamer} jag tycker det kan vara toppenfint på era barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14