Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-09-24 22:49:13 följande:
    Den har varat länge.
    åhh sötrumpan dååå den är såå fin!! ska du på katvigsalgen?
    Stormis skrev 2009-09-24 22:51:30 följande:
    Fast 3-4 plagg kostar ju inte så mycket . Men jag förstår så klart vad du menar .
    hehe nää men med barnibyenkort och resa blir det dyyyra plagg
    Helle skrev 2009-09-24 22:49:52 följande:
    vilken storlek skulle du ha. Såg 116 och det kanske dröjer ett tag men nån gång växer de väl i det
    liiite väl stort på bia bus det är på honom jag gillar färgerna skarpt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2009-09-24 22:52:41 följande:
    God natt på er tjejer! Får se när jag kikar in igen. Kommer nog inte vara inne vare dag, men ska försöka kika in lite oftare nu iaf . Måste ju hålla mig lite uppdaterad .
    jaa det måste du!! jag har saknat dig!! såå söta barn i bildis! och som din lilla snutta har växt!!
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-24 22:57:34 följande:
    Fast man behöver ju inte kortet denna gången. Och för dig i Malmö i en bil med några stycken så kan väl inte resan kosta mer än en hundring? Fast nu kasnek jag ska lägga ner övertalningskampanjen, vet ju inte ens om jag själv kommer iväg om andra hellre vill åka på söndagen .
    {#lang_emotions_dreamer} nu blev det plötsligt intressant. vilka dagar var det? och när tänkte du åka? var alla dagar kortfria??
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-24 22:59:46 följande:
    JAg kanske ska dit. Isf blir det nog på tisdagen...
    är det en dag då man måste ha kort? eller är alla dagar kortfria??

hur ligger det till liksom hur komme du dit?
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-24 23:03:46 följande:
    Tisdagen är första "vanliga", dvs kortfria dagen (sön kort, tis-lör för alla). Det är då jag också vill dit. Och om Ronya våll då med så får vi nog med oss Smultron då med, tror/hoppas jag.
    så ni vill dit på tisdagen, och den är kortfri?? hmm tisdag funkar för mig {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-09-24 23:03:46 följande:
    Tisdagen är första "vanliga", dvs kortfria dagen (sön kort, tis-lör för alla). Det är då jag också vill dit. Och om Ronya våll då med så får vi nog med oss Smultron då med, tror/hoppas jag.
    kör nån av er?? är där plats i bilen för buttes breda bak
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-24 23:06:50 följande:
    OM vi är flera härifrån så kör vi nog.Är det bara jag så vet i hundan.
    ja jag hade varit glad om jag hade fått plats i nån bil för resan dit "måste" vara billig om jag ska ha råd att handla nått där överhuvudtaget
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2009-09-24 23:01:24 följande:
    Va söt du är ! Går ju liksom inte att glömma er bara för att man inte är här inne på länge. Så kul att komma tillbaka och ni är lika gulliga som innan . Kram på er!
    nä inte får du glömma oss inte
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-24 23:12:17 följande:
    Ja jag lär få fjäska bra här om jag ska åka.Nikita fyller år på tisdgagen och Anjelin på onsdagen...Ronnie tycker att det är ok att jag åker, vi firar de ändå på söndagen.Men det svider lite att vara borta på deras födelsedagar.Men tänkte att Nikita ju ändå är i skolan på när hon fyller år...
    ja isabel fyller år på fredagen så tisdagen passar mig perfekt!! förstår att det är jobbigt när det är så nära inpå födelsedagarna.. men är hon i skolan så märker hon ju ingen skillnad
    Stormis skrev 2009-09-24 23:12:42 följande:
    Du tänker som jag . Därför vill ju vi långväga gärna fylla bilen så nordligt som möjligt. Men vill ju ändå snabbt veta en full bil. Så vi får väl ta ett par dagar och klura lite? . Nu ska jag nog försöka sova lite (eller iaf lägga mig i sängen och vända och vrida på mig i ett par timmar... Kass att vara gravid på natten ).
    jaa vi får klura och fundera. jag kan tänka mig att thea och grodan också vill...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14