• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:13:22 följande:
    Godkväll tjejer. Kikar in lite snabbt bara. har fått 3 små flickor att somna nu. Ska snart gå o sova själv om jag kan, Maia sover så oroligt. Fortfarande inget bajs Jag tog en liten medicinspruta idag och fyllde först med lite olja och sprutade upp och sen ljummet vatten...för o se om det skulle hjälpa lite, men inte ett skit, det bara rann rätt ut för det kom inte ens förbi den stenhårda klumpen jag kände där inne. Åh vet inte om jag pallar vänta tills måndag...men att sitta på akuten med 3 rastlösa flickor en hel söndag har man ju inte heller lust med!
    Usch stackare!!!
    Plutten & Pluttan
  • tinkerbell74
    Incommunicado skrev 2009-07-11 22:14:48 följande:
    Kikar in och berättar att IdaT kommit till LLM. Den här vill jag ha om jag får en grabb:www.luckylittleme.se/picview.asp
    Det kom ju i våras.
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:19:55 följande:
    Huj va de går på T idag   
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-11 22:15:32 följande:
    Raihana - Haha ok, men jag menade vad du inte gillar med Buggan?  
    Aha, ok!
    Citerar mig själv från disskutionen igår kväll
    Obekväm, ranglig, dålig stötdämpning, dom där fjolldäcken ryker i den terräng jag kör i!!!! *duckar och springer*
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:21:33 följande:
    Har ingen...och ringer jag så blir det direkt in då hon varit inne så många gånger förut för detta. Testade klyx förra gången men funkade inte så vill inte utsätta henne för det en gång till i onödan. Åh fan helvete Hon som t.o.m slutat med blöja på natten...nu blir det tillbaks till ruta ett...hon har haft blöja nästanj hela dagen och har det nu med, nämner jag toaletten så skriker hon för det gör ont säger hon...HELVETE ¤#&/()=(?()/&%¤#"!#"¤"##¤%&/(=)(/&%¤"##¤%&(/&)/=(
    Åhhhh fy vad jag känner igen mig i detta helvete. Klyx körde vi var tredje dag på Anton. NGET kul. Men tyvärr måste du åka in med henne. Det är farligt att ha det så där. Hon kommer att må så mycket bättre efteråt. Stor Kram till dig! Synd att man bor så långt bort ibland.
  • Theina
    Har ingen...och ringer jag så blir det direkt in då hon varit inne så många gånger förut för detta. Testade klyx förra gången men funkade inte så vill inte utsätta henne för det en gång till i onödan. Åh fan helvete Hon som t.o.m slutat med blöja på natten...nu blir det tillbaks till ruta ett...hon har haft blöja nästanj hela dagen och har det nu med, nämner jag toaletten så skriker hon för det gör ont säger hon...HELVETE ¤#&/()=(?()/&%¤#"!#"¤"##¤%&/(=)(/&%¤"##¤%&(/&)/=(
    fy 17, stackars maia. . det ända jag kommer på är micorlax då, men katrinplommonpure? ta tempen i rumpan? (inte för tempens skull utan för att man är där och grejjar liksom), dricka?  men det är sånt du säkert redan provat om hon brukar ha sådana problem.. men vad gör de om du åker in med henne? 
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Busbellan
    Nej, men fy stackars Maia!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • snigelina
    Neeej, stackars Maia Att det inte bara ska gå bra för henne
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-11 22:17:53 följande:
    poppilopp har ju ordinarie pris på 299 jag ska kolla runt lite efter 104an.. brb..
    Aha, trodde det var ett MÅSTE, då brukar ju inte pris spela ngn roll!
  • gosmamman

Gokväll, hur är läget i tråden? Har lite shopping abstinens, men jag har bestämmt mig för att shoppa till mig själv om det ska shoppas till någon. Men jag vill ju såååå gärna ha molos luv klänning i rockabilly print (tips mottages tacksamt).

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:19:15 följande:
    Å är den bred?   Hoppas den inte är FÖR bred här!! Japp!! Perfa till dagis!!
    Ska bubblan börja på dagis? när? känns det bra?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:17:22 följande:
    Stackars stackars Maia   Hoppas verkligen de ger med sig!!  *krama*
    Många kramar till maia och hennes stackars lilla mage.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14