• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:24:16 följande:
    Hittar tyvärr inte 104an tror den var i ngn webshop där den är slut nu, för jag har kollat igenom alla jag minns att jag kollade på igår. . hoppas du hittar snart.
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:12:09 följande:
    hmmm nä ingen gäststuga, men vi kan årdna ett gästrum. Så välkommen!Annars kan du kolla här för mer info:www.destinationaland.com/start.con
    åh smart Har inte ens tänkt på åland.. (har tänkt förrut men glömt bort nu när jag letar semestar)

Vad vet du om Hjortö stugor & stockhus?
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-11 22:26:34 följande:
    Hittar tyvärr inte 104an tror den var i ngn webshop där den är slut nu, för jag har kollat igenom alla jag minns att jag kollade på igår. . hoppas du hittar snart.
    Kanske på salgen i höst
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-07-11 22:26:37 följande:
    åh smart Har inte ens tänkt på åland.. (har tänkt förrut men glömt bort nu när jag letar semestar) Vad vet du om Hjortö stugor & stockhus?
    Oj ingen aning om var det ligger. Kan fråga sambon i morgon. (han sover redan).
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:21:31 följande:
    jag vet inte riktigt hur det är där.. är massor av år sen jag va där.. inte varit där än med barn.. ska ju ha avd för mindre barn, men vet som sagt inte.. funderar dock på att åka dit, men har med 3 barn ju, varav 2 små.. så vet inte heller just av den anledningen.. men båt ska iaf vi åka =)) spännande o sova på båt ju säger dom!! *barnen alltså* så finns det nästan ett helt däck för barnen med massa kul tydligen.. =))men fanns massor av erbjudande i häftet, så kolla igenom det =)) *gör jag nu*
    Vi är ju lite smått begränsade när det gäller val av semester eftersom August är lite svår att ta med sig på vissa ställen. Det måste vara nåt ställe som är ganska fritt att röra sig på, men samtidigt inget han kan skada sig på eller ta sönder. För finns det så gör han det jag lovar
    För mycket folk fixar han inte heller tyvärr
    Mamma till Nora, August och Ella
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:27:37 följande:
    Kanske på salgen i höst
    110 funkar inte?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:27:51 följande:
    Var på Åland rekomenderar du om man vill ha något lugnt ställe, och gärna nära till bad
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-07-11 22:21:31 följande:
    hur är det med modelmini eller vad de hette.....handlade där i fredags.
    Tack!!

Söker grön kikkid keps stl. 5-9 mån Men tänkte lägga alla kik kid ställen i en mapp bland favoriter
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:27:51 följande:
    ha ha var tungen att googla. Jag vet att det är underbart där. Vi har några finska släktingar som hyrt stuga där i flera år. Det är jättefint! Och de har varit supernöjda med det stället.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:24:34 följande:
    Åhhhh fy vad jag känner igen mig i detta helvete. Klyx körde vi var tredje dag på Anton. NGET kul. Men tyvärr måste du åka in med henne. Det är farligt att ha det så där. Hon kommer att må så mycket bättre efteråt. Stor Kram till dig! Synd att man bor så långt bort ibland.
    Ja jag vet och jag känner mig hemsk som drar ut på det...håller liksom i hoppet om att hon ska klara det själv, men när det gått över en vecka så känns det som hoppet är ute...hon  har knappt ätit något de senaste dagarna och varit supergnällig. Det enda som gick i henne idag var favoritmaten, bläckfiskringar Fick i henne hela 3 stycken.
    Hon  har fått 2 påsar Movicol/dag sen i tisdags/onsdags (kommer inte ihåg längre när jag började ge henne...) men det är liksom det gamla som är problemet, movicolen hjälper väl bara så inte det nya blir hårt. Så risken är att hon har en jävla diarré bakom den där klumpen...åh jag hatar detta, antingen det ena eller det andra liksom känns det som. Ett litet tag bar det bra men så lite för mycket chokladmjölk några dagar så är det kört...
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14