• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:28:56 följande:
    Var på Åland rekomenderar du om man vill ha något lugnt ställe, och gärna nära till bad
    Alltså hela åland Men jag rekomenderar nog att man håller sig till fasta åland o inte kör på någon av öarna som brändö, fögle, kökar etc. Det går snabbt att ta sig från ena sidna av åland till den andra. Mac 40 minuter. Ja om man inte kör på öarna.
  • Greksmurfen

liljan: fyy stackars maia=(..... har tyvärr inga råd ja heller...... du har inga större medicinsprutor så du kan testa å åge henne lite mer vatten å fräs på lite när du sprutar in , ta gärna ljummet så kanske det kansk hjälpa blir som ett mini lavemang.... finns ju medicinsprutor med 20-50ml med...... fast kanske inte så vanligt man har det hemma...iof

maia har bodysuits i stl 92 va i molo??? hur funkar dem stl mässigt?

mamma till Maximilian född 081028
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 22:28:18 följande:
    110 funkar inte?
    Näe, hon är bara 98 lång, och jag gillar inte för långa kjolar.
  • tinkerbell74
    Everlonn skrev 2009-07-11 22:29:21 följande:
    Tack!! Söker grön kikkid keps stl. 5-9 mån Men tänkte lägga alla kik kid ställen i en mapp bland favoriter
    enzo och pixie har ju också kikkid
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:33:18 följande:
    Näe, hon är bara 98 lång, och jag gillar inte för långa kjolar.
    ska jag jämföra med nån me&i-kjol? Har hon 98/104 i dem? vilken sitter bra?
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 22:34:20 följande:
    enzo och pixie har ju också kikkid
    du! hur är duns i strl?
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:29:45 följande:
    ha ha var tungen att googla. Jag vet att det är underbart där. Vi har några finska släktingar som hyrt stuga där i flera år. Det är jättefint! Och de har varit supernöjda med det stället.
  • Zvartaliljan
    Theina skrev 2009-07-11 22:24:48 följande:
    fy 17, stackars maia. . det ända jag kommer på är micorlax då, men katrinplommonpure? ta tempen i rumpan? (inte för tempens skull utan för att man är där och grejjar liksom), dricka?  men det är sånt du säkert redan provat om hon brukar ha sådana problem.. men vad gör de om du åker in med henne? 
    Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat.
    nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:30:52 följande:
    Ja jag vet och jag känner mig hemsk som drar ut på det...håller liksom i hoppet om att hon ska klara det själv, men när det gått över en vecka så känns det som hoppet är ute...hon  har knappt ätit något de senaste dagarna och varit supergnällig. Det enda som gick i henne idag var favoritmaten, bläckfiskringar Fick i henne hela 3 stycken. Hon  har fått 2 påsar Movicol/dag sen i tisdags/onsdags (kommer inte ihåg längre när jag började ge henne...) men det är liksom det gamla som är problemet, movicolen hjälper väl bara så inte det nya blir hårt. Så risken är att hon har en jävla diarré bakom den där klumpen...åh jag hatar detta, antingen det ena eller det andra liksom känns det som. Ett litet tag bar det bra men så lite för mycket chokladmjölk några dagar så är det kört...
    Kramar om!!!
    Min son brukar få såna där 4-5 dagars förstoppning när vi är på bilsemester, brukar ta en medecin spruta full med olivolja och spruta upp lite i omgångar. Har alltid funkat på honom.
  • tinkerbell74
    snigelina skrev 2009-07-11 22:34:41 följande:
    du! hur är duns i strl?
    Normala tycker jag inte små iaf. :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14