• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:43:26 följande:
    hur e det på sommaren?? står att det ska vara oförglömligt??
    har aldrig varit där på sommaren. Men ja är man en äventyrsfamilj så kan det säkert vara underbart. Ganska långt till barnklädes shoppingen bara
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-11 22:27:37 följande:
    Kanske på salgen i höst
    ja FETT att jag också ska dit i höst kan jag säga.. kollektionen som reas nu tycker jag är TOPPEN..
    Haha, jao den hade varit nice, men inte för 300 spänn (iofs inte så stor skillnad på 209, men ändå..).. får också hoppas på salgen..

Liljan och loppan: Lider verkligen med henne och er.. men jag tycker nog också att du ska åka in.. det kanske blir jobbigare så sätt, men det går fortare över..
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:43:24 följande:
    ja men det är ju tyvärr det som ofta händer när man åker in o ger dessa lavenamng, barnen kräks eftersom det blir ett sådant tryck. Fy vad det är hemskt!
    Usch.. Fast det kan ju även hända hemma om det går för långt..
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:37:20 följande:
    Miraklet här var lekterapi! Har du inte bett om det?
    nä...men hur hjälper det?? Jag vet inte riktigt vad de gör där...
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:44:47 följande:
    Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut! jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.
    Usch vad jobbigt. Kan hon inte få lite lugnande innan
  • Stormis
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:43:26 följande:
    hur e det på sommaren?? står att det ska vara oförglömligt??
    Jag var där i aug för några år sen. Superfint!!! Tyvärr är jag ingsn sommarfjällis, men miljön är ju fantastisk, det går inte att komma ifrån. Var desstom i Riksgränsen nu i juni och då passerar man Björkliden, de ligger ju lite nästgårds
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 22:39:03 följande:
    Då ska jag fixa med det Tänker ju på din lilla tös När hon nu inte får sina snöleggings kan hon ju kanske få en pärlkjol iaf *beger mig till tvättkorgen en stund*
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:44:47 följande:
    Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut! jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.
    Gör så. Men blir det värre i natt så måste du lova att åka in med henne. Vill inte skrämma dig, men tarmarna kan spricka. Stor kram till dig o maia!
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:35:29 följande:
    Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat.nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe
    Har du provat att ge henne microlax? det brukar hjälpa när Felicia är hård.
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:46:00 följande:
    har aldrig varit där på sommaren. Men ja är man en äventyrsfamilj så kan det säkert vara underbart. Ganska långt till barnklädes shoppingen bara
    haha.. mobilt bredband borde väl funka med telias täckning??
    får läsa mer om det, o kanske prova på.. fast känns som lillan ska gå själv iaf o kunna göra sig förstådd innan man åker på sånt.. =))

nä.. umgås med gubben va det ju =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14