Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

*sitter o knåpar med bilder till BT*

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-07-14 20:53:15 följande:
    hmm pixiekids har tror jag
    lillronya skrev 2009-07-14 20:52:46 följande:
    Den gröna var inte i min smak heller. Men superfin på nikkis tös.Svartvit och lila var det i våras....
    tack det var inte mina färger kom jag på, det är därför jag inte min s dem. Får se vad som kommer nu! Bilder i BT, mologodingar och nytt molo. Dax för deckarkväll!

vi ses!
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-07-14 20:55:06 följande:
    Hej hejHur ä det med magen???
    allt väl här, tack! Bebis idag på mvc hade jympapass, 156 i hjärtljud (Damien hade också höga så jag drar inga slutsatser... ) allt verkar fint!

Hur är det med er?
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:18:15 följande:
    Incommunicado- Söta Damien i härliga Molosar! Wow, vilken nätt liten samling till nya bebben!
    Hej, ja inte sant? Jag kunde inte låta bli att ta bild när jag samlat allt i lådor/tvättkorg, haha! Denh ungen kommer inte behöva frysa.

tack, snälla ord om Damien, det är roligt att ta bilder igen, har varit dålig på det ett tag men nu har han ju lite annat i garderoben, ny storlek och nya kollektioner. {#lang_emotions_sunny}
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:09:26 följande:
    Hej, ja inte sant? Jag kunde inte låta bli att ta bild när jag samlat allt i lådor/tvättkorg, haha! Denh ungen kommer inte behöva frysa. tack, snälla ord om Damien, det är roligt att ta bilder igen, har varit dålig på det ett tag men nu har han ju lite annat i garderoben, ny storlek och nya kollektioner.
    Duntoffla: vad långt hår din pojk fått!!!

LillRonja: svartvita Nanooun var ju kalasfin på!

många söta barn i BT som vanligt!
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-14 22:13:53 följande:
    Nej, det är nog ingen risk! Ja, jag vet! Folk frågar om "henne", hon mm...
    haha, förstår det! Vil du spara eller går du i klippatankar?
  • Damien och Adrian

kikade in på pixiekids iaf o köpte dessa till bebben i stlk 68:

https://www.pixiekids.se/ProductPopup.aspx?filename=DSC_0206_w_802.jpg

99 kr!

köpte dessa till Damien, sugen efter att ha sett Emilio i sin suit:

https://www.pixiekids.se/ProductPopup.aspx?filename=ChildrenClothes_Nanoou_DSC_3778_w_1606.jpg

o jag som slutat köpa velour till Damien, vi har massa som bara ligger i lådan...

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-14 22:18:16 följande:
    Jag vill spara lockarna bak men skulle behöva klippa luggen lite samt runt öronen. Älskar hans lockar! De blir så "vuxna" direkt när man klipper dem.
    o jag är tvärtom -  klippte D så fort lockarna började bli för stora.... Jag gillar cleancut, dessutom är D lite tunnhårig än, så han ser ut att ha mer hår nu, det är liksom mer samlat. Fast N passar i sin frisyr, det är ju olika med. D såg ut som en galen professor tyckte jag, fniss!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-14 22:31:03 följande:
    Fina!!!Vi använder inte heller velour så mycket. Men en veloursuit kan man ha. Eller brallor då.
    D har ca 10 st i nuvarande stlk, han använder ingen av dem, det är alltid jeans om han själv får bestämma. ;.-) Men de var så fiiina!

De lila är jag mer tveksam till, de kan vara för lysande men de var ju billiga.
  • Damien och Adrian

dax att nana, vi ska till Ullared imorgon, måste få min skönhetssömn innan! Lång resa från skövde.

Natti!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14