Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-07-25 20:25:42 följande:
    Neeeej, det tror jag inte Men ser man till omdömen och hur pass intensivt h*n har handlat på sistone så känns hon väldigt seriös
    Hej vilket datum har du som BF? Jag är också megastor, folk tror jag ska ha snart, suck...

5/8 är det iaf könsUL.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 20:47:22 följande:
    Hej!Jag har officiellt bf 1 september men övriga ul har indikerat 26 augusti så det blir spännande att se när det blir..lär ju märkas om man säger så Suuuperskoj med köns-ul!!! Det är många färgkombosar som känns igen i Molos nya kollektion tycker jag- gör ju inget men tja aningens fantasilöst kanske
    kul, ca 1 månad kvar då! Spännande!

Ja könsUl ska bli himla spännande, det är så många bud nu på flicka o pojk, och jag bklir tokig på Tradera, att inte veta om jag ska fynda kill el tjejmolo t ex och alla nyheter... {#lang_emotions_money_mouth}

Jag tycker färgerna på lurvarna är tråkiga, jag vill ha lite roligare färger. Vårens var kalas. Samtidigt har vi ju ofta gamla kollektioner hemma så nu när man har allt så blir man lite mer blasé tycker jag... bra för plånboken, min man klagar inte kan jag säga!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:06:04 följande:
    hmm kanske du har rätt får springa o kolla vilken stl det är i min iallafall :)
    Jag hade den ärtgröna, enormt stor - jag sålde den och köpte den nyare gröna från förra säsongen istället.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-26 13:16:02 följande:
    Jag hade den ärtgröna, enormt stor - jag sålde den och köpte den nyare gröna från förra säsongen istället.
    Hej förresten! Var ute på skogspromenad och hittade blåbär, Damien hade stora fläckar runt munnen och på kläderna... men snygg var han iaf i Molodjungeltröja och NSjeans, de grå var väldigt snygga till den tröjan. (bild i BT).
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-26 15:16:44 följande:
    Åh jag vet inte...vad som helst, typ Liam behöver byxor, tröjor och t-shirts o pyret i magen behöver typ allt
    köp Molo och Småfolk till lilla pyret och vänta med byxor tills NS kommer, gillar du Ebbejeans har de kommit.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-26 13:26:53 följande:
    Jättefint! Måste tipsa om att de gröna också är snygga till.
    ja jättefina! Har alla NSjeansen utom XLbaggy funderar på dem men är sugen på nytt!
  • Damien och Adrian

Jag väntar också på Hummeloverallerna, även IdaT ev... kanske reimatec men de är rätt trista i färgerna. Katvig kanske har något fint i år? {#lang_emotions_dreamer} Vill iaf inte ha molo om något alls ska köpas, ska prova Ds gröna overall 86 på honom och se om den passar. Den svarta Holden var megastor förra året så den borde han kunna ha men den är ju lite opraktisk på dagis o hemma har vi bara jacka... funderar på om jag ska spara något till bebis också?

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-26 15:33:26 följande:
     Var kan man se ebbejeansen?Har aldrig haft såna. Har ni? Samma här. Har också de flesta utom xl. Gillar army! Fast har inte de beiga. Inte min smak.
    De beiga army är väldigt snygga, gillade dem inte först men är helsåld.

Ebbe jeansen har väl BoR men kanske inte på nätet? Har set dem, de är snygga men måste provas. D har inga alls, fastnade för NS med resår.
  • Damien och Adrian

har hämtat post från Ica, lite Traderaköp till bebis.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14