Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tasha78 skrev 2009-07-18 18:44:22 följande:
    e det bara jag som gillar ytterkläderna med alla dom färgerna
    ja förhoppningsvis. De är gräsliga....{#lang_emotions_throwup} Gillar du holden alltså???? {#lang_emotions_surprised}
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-07-19 14:05:47 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ på er allihopa, guuuud vad jag har saknat erNu är vi iaf hemma igen efter en underbar vecka i Falkenberg.Vad har hänt för nytt på shopping fronten? *nyfiken som tusan*, förutom Molos vinterkläder då, där jag för övrigt blev helt kär i den mossgröna overallen, hoppas att Liams overall från förra vintern är för liten så jag kan köpa en ny
    hej vad kul! Mår ni bra? Ja den mossgröna är ganska fin, Holden är fruktansvärda...

Imorgon åker vi till Göteborg på semester. Sol och bad hade vi hoppats på men det ser ut att få bli universeum, Liseberg och alla släktingar - med tanke på vädret... Moloshopping med förstås.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-07-19 14:28:03 följande:
    Nej, dags att fota lite kläder till T. Urk vad trååååkigt! cu
    ja fotandet är segt och jag brukar bli väldigt trött i ryggen av allt plåtande... jag avvaktar änu, vill se kön på bebbe 5/8 och maken åker bort 2 helger därefter så då får jag lugn och ro om kvällen att tradera.

LJ2 skrev 2009-07-19 14:37:11 följande:
    helt totalt www.familjeliv.se/Forum-3-22/m45688776.htmlnaturligtvis va jag tvungen o lägga mig i, o leta fakta..
    du får rota fakta på google. Sånt är svårt.
  • Damien och Adrian

sitter uppe och läser lite här, har ont i ryggen, dels för att jag organiserat hemma för mkt nu på semestern (vi håller bl a på at göra "skräprummet" till babyrum) och desutom är min gravidmage enorm, det tär på ryggen. Ska till Göteborg idag på en veckas semester, typiskt...

• Damien och Adrian

Hej, nyss hemkommen från GBG, 2 affärer hade helt utplockat på rean och knappt något nytt, en butik hade semesterstängt... Köpte Holly´s jeans hängslebyxa och Louielouis jeans och hämtade lite Katvig jag köpt på freshmilk, annars nada.

Såg en hel del molobarn på stan, hotellet och Liseberg, fick veta att iaf en var pölsekärring som känt igen mig. Eller ja - Damien förstås, haha, han hade Molo på sig och det är ju han som syns på bilder.

Bilder från semestern som mest var dansk vad gäller kläder kommer, ska återhämta mig lite först...

Fick förresten veta att sådant jkag beställt av BoR i färväg tycks komma släpp 4 v 32-33, så jag får vänta ett tag på "mnina" nya kläder.

• Damien och Adrian

slängde in lite bilder från GBG-resan i BT.

ska nana lite medan sonen gör det, vi ses senare i tråden!

• Damien och Adrian

Hej i tråden!

Läst ikapp lite, ser att vinterkläder - främst molos diskuteras. Jag ahr en rainbowjacka från i vintras som räcker till D denna säsong med, den var stor när jag köpte den. Ett par blå reimatec byxor till så det blir nog ingen mer overall i år, ev behåller jag Molo svart Holden eller den gröna från förra säsongen om de passar. Annars kör vi jacka och byxa bara.

Molos nya vinterkläder är sisådär, skulle jag köpa något alls får det bli förra årets... den gröna i år är ok om än lite lågmäld, mörklila fin på grab, hallonröd såg väl ganska röd ut men den röda förra säsongen var ju kalasfin... Holden multicolour skulle inte jag helelr ta emot graTIS, INTE HELLER DEN OLJEFÄRGADE....{#lang_emotions_throwup} oj caps lock.

Jag tror till min fasa att jag får köpa Lindex vinteroverall el nåt til bebis i vinter, lurv lär väl inte räcka... jag ska kola Mala och IdaT också...

dags att ta hand om sonen!

*springer och leker*

• Damien och Adrian

Så nu har jag underhållit sonen medan maken lagade mat, vi åt soppa ikväll. Nu har Damien nattats också och jag kollar vad som skett här bl a.

Jag har ännu inte sett en mololurvis som lockar i höst, har vi inte redan sett grå med rosa/röda band och gula band t ex?

D har en grön lurvis från i höstas i stlk 86 och en ljusblå med röda kantband från våren i stlk 92, tror båda pasar i höst så det får räcka. Det blir inga moloytterkläder alls i år förutom väpnarluva, de är käcka - o snygga i år.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14