Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

maugu skrev 2009-07-26 18:55:54 följande:
    Här: www.luckylittleme.se/product.asp?product=2306... Fina inköp och vad STOORR Damien blivit..lite,eller mkt,lik pappa
    tack, ja han är stor och lik sin pappa! allt väl? Så kul å se dig i tråden.

Köpte nyss en Molooverall från förra vintern, den röda stlk 92 för 1035 kr inkl frakt. Lilla mirakel har kvar overaler från vintern om ni är intresserade., bl a den gröna.

Lite dyrare än jag tänkt mig men 92 är väl en svår storlek och den röda är fin... den gröna vi hade förra året har vi bestämt att behålla ett år till, till bebis.

suck, D är en handfull och labil (läs tröt), måste gå och leka en stund!
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-07-26 21:11:24 följande:
    Håller med om L&L..är supernöjd med jeepmotivet som kom nu i våras...fin shopping i BT
    ja jeep och jag älskar skogsmotivet med koala.

*kollar på Poirot!*
  • Damien och Adrian

hur är pixiekids med att skicka paket? {#lang_emotions_undecided}Betalade dem 17 juli och inget har kommit...  {#lang_emotions_frown} har mailat dem förstås. Köpte lite Nanoou.

• Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-07-27 15:28:22 följande:
    Är det verkligen ingen shopp som säljer retromuddbyxorna? Dom är ju såå fina ju, med bodyn till. Vilken liten karamell
    retro ni talar om - är det winterblossom? den är ljuvlig, hoppas på en tjej i magen så jag kan köpa. Annars blir det nog en killpyamas iaf el så.

Pixiekids svarade nyss iaf att de hade semester förra veckan så mitt paket skickas idag.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-07-27 13:31:34 följande:
    FAst den 17de är ju längesen!Mejla eller irng och kolla.
    lillronya skrev 2009-07-27 13:31:00 följande:
    Ibland tar det lite tid när det är rea och så.
    ja, semester är ju ok, men har de det mitt i rean borde de nog meddela det också.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-07-27 15:41:46 följande:
    Jo, det är winterblossom. Den är helt underbar, speciellt IRL! I looove it
    ja den är tjusig. Lustigt att så många dissade den ibörjan, det äter de nog upp nu!

Winterblossom står på shopinglistan om jag får tjej, även lilarandig velourklänning från Katvig. Hmm de är nog snygga ihop...

Får jag en grabb så är det mer av Molos nya kollektion som skall köpas, mera cuba cars också t ex.

Avvaktar 5/8 och könsUL.... *seg väntan*
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-07-27 15:56:49 följande:
    Ja verkligen! Den och rosesky gillade jag mest från början, nu gillar jag nääästan allt  Åh vad spännande med köns UL! Nästa gång (om det blir någon dvs) vill jag nog veta kön.. Nu sist var det en överraskning och det är ju kul det med, men då har man ju provat på båda  Visste ni att Damien var en pojke?
    ja vi gjorde könsUl då också, det var underbart att veta. Vi har färdiga namn den här gången också, väntar bara på att få kalla magen något, haha!

Rosesky gillar jag inte, inte än iaf.... såg den IRL men fastnade inte för den iaf.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-27 15:55:06 följande:
    Va hände!?!? Jag skulle skriva, Hej tjejer! Nu e vi tillbaka efter vår lilla shoppingtur. Ringarna är inlämnade och de känns helskumt att inte ha någon ring på fingret... å tillslut hittade jag en kofta jag kan ha till klänningen. som jag letat!
    skulle ni gravera ringarna? Min vigselring är ännu ograverad, vi har inte hjärta att lämna in den och vi vågade inte beställa datum i förväg då vi gifte oss utomlands, något kunde ju gå fel.
  • Damien och Adrian
    jannah skrev 2009-07-27 22:12:44 följande:
    Hej!Läser denna tråd varje dag, men har aldrig skrivit nåt själv... Köper lite danska barnkläder då och då, mest på rea för jag är lite snål! ;) Småfolk är nog favoritmärket. Har lite Molo, Katvig och Ej sikke lej här hemma också.Tänkte slänga in en liten fråga. Är så sugen på en molo-lurv, och har hittat en ny på Tradera med utrop på 299:-. Är det ett bra pris? Är inte så insatt... Sen får man väl kanske räkna med att den kan bli bra mycket dyrare än så...Hur är dom i storlekarna? Min dotter är 14 månader och använder kläder i stl. 80 & 86, kan hon ha en 86:a i höst? Vore jättesnällt om ni kunde hjälpa mig! :)
    Har hon 80-86 funkar 86 fint, du vil inte ha en för stor lurv. 299 kr är et helt ok pris, personligen skulle jag inte ge så mkt mer på Tradera, då köper jag hellre en ny för 4oo kr eller vad de går på i år och får garantin man får i butik om något händer. Är det en lurvis man verkligen vill ha kan de förstås bli mycket dyra även på Tradera!

det finns ju lurvisar på rea också, har du spanat i nätbutiker?
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-27 22:21:39 följande:
    Har hon 80-86 funkar 86 fint, du vil inte ha en för stor lurv. 299 kr är et helt ok pris, personligen skulle jag inte ge så mkt mer på Tradera, då köper jag hellre en ny för 4oo kr eller vad de går på i år och får garantin man får i butik om något händer. Är det en lurvis man verkligen vill ha kan de förstås bli mycket dyra även på Tradera! det finns ju lurvisar på rea också, har du spanat i nätbutiker?
    babylurvisar upo till stlk 92 kostade i våras 449 kr har jag för mig, större molosar 499 kr eller 529 kr....
  • Damien och Adrian
    jannah skrev 2009-07-27 22:23:19 följande:
    Ja... Har kikat litegrann, men dom är alltid slut i stl. 86.... :( Får väl leta lite mer noga!
    vilken färg är du ute efter helst?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14