• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya
    jompa skrev 2009-07-25 22:24:13 följande:
    Ahhh då är det nog åldern.I och för sig har M varit sån här sedan hon föddes men nu är det ju skitjobbigt att hon bara ska göra tvärtemot vad man säger.Mamman fick ju springa ett halvt maraton igår när ungen vägrade stanna och gick åt motsatt håll. Och när jag går efter börjar hon gapflabbande springa ifrån mig.
    Vissa föds nog såna och förblir det.
    Har en 12åring som var sån som liten. TAck och lov har hon slutat skrika, men humöret är allt kvar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • gosmamman

Kikade på llm och blev skitsugen på en varsin molo jacka till barnen i vinter men gubben kommer slå bakut om jag köper jackor till barnen för mer pengar än våra. Men dom e ju sååååå fiiina. En hallonröd till storan och lila till bebben, helst med matchande mössor.

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-25 22:24:51 följande:
    JA det är skillnad förstås. Om det är ett eller två barn... HUr jag får i de? Ja med våld... Emilio gillar att åka vagn och studera folk. Anjelin får två val: vagnen eller at inte följa med.... Och ja en hel del skrik blir det.
    Ja, hon är ju lite äldre och kan förstå det valet. Brukar försöka med Ella, men det funkar inte alls än.
    Hur gammal är Anjelin? 3,5 år eller nåt sån va?
    Så det ska hålla i sig så länge alltså
    Mamma till Nora, August och Ella
  • jompa
    gosmamman skrev 2009-07-25 22:22:34 följande:
    haha jag känner igen det där, bebben är exakt likadan. Stortjejjen har alltid varit sååå duktig i affärer och när hon var liten och jag såg andra hollösa barn i affären så tänkte jag bla "men det är väl bara att....." och "så kommer aldrig mina barn att bli" blaha blaha, jag har nu mer en av dom värsta affär ungarna
    Så tänkte jag oxå innan M kom till världen
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-07-25 22:24:51 följande:
    JA det är skillnad förstås. Om det är ett eller två barn... HUr jag får i de? Ja med våld... Emilio gillar att åka vagn och studera folk. Anjelin får två val: vagnen eller at inte följa med.... Och ja en hel del skrik blir det.
    Jag tycker det är så synd att vi i inte fick träffa denna lilla donnan på danskträffen
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • gosmamman
    lillronya skrev 2009-07-25 22:26:14 följande:
    Vissa föds nog såna och förblir det.Har en 12åring som var sån som liten. TAck och lov har hon slutat skrika, men humöret är allt kvar.
    Mmmm, jag befarar att bebben alltid kommer ha sitt humör. Farmor säger att hon är precis som adde när han var liten och han är fortfarande en riktig tjurskalle mellan varven (säger mamman med gloria {#lang_emotions_innocent})
  • LA Woman

Gokväll

Nu har jag just varit och hälsat på 2 dagar liten bebis Sååå mysigt!!! Underbart söt var hon också den lilla kickan

• lillronya
    Busbellan skrev 2009-07-25 22:26:55 följande:
    Ja, hon är ju lite äldre och kan förstå det valet. Brukar försöka med Ella, men det funkar inte alls än.Hur gammal är Anjelin? 3,5 år eller nåt sån va?Så det ska hålla i sig så länge alltså
    Hon fyller 4 i oktober.
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 22:28:04 följande:
    Jag tycker det är så synd att vi i inte fick träffa denna lilla donnan på danskträffen
    Ja det var synd!
    Vi får träffas igen! Med hulligan
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2

jag har svårt o bestämma ett köp nu pris på ot pop jacka.. hittade såna klipp nyligen
    nån som kan ge tips på hur man ska tänka?? kostar 795 ord pris..  de är nya med lapp kvar..
    tänker ju att folk ska tycka det e ok pris med, men ändå få ut ganska bra på dom.. ?

* 3 underbara busfrön *
  • gosmamman
    jompa skrev 2009-07-25 22:26:57 följande:
    Så tänkte jag oxå innan M kom till världen
    Hehe, jag hade massor av förutfattade meningar när jag bara hade nr1 för hon var ett riktigt mönster barn men nu vet jag bättre {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14