lillronya skrev 2009-07-25 22:11:39 följande:
Ja det kan man säga. Fast Emilios nya idé är att åla sej neråt under bygeln och landa på marken om vagnen står stilla för länge. Selen på där nu!
haha, känner igen det där. Vagn använder vi dock knappt längre, men det där med att komma på alla knep.
Idag när vi var och handlade kom jag åter igen ihåg varför Ella inte får följa med i affärer, det GÅR INTE ha med henne där.
Det första hon gör när vi kommer in är att nappa åt sig ett par chokladkakor som ligger lägligt till. Jag tar dom för henne och lyfter henne därifrån
AJ; AJ skriker hon högt precis som jag gör illa henne, lite smått pinsamt
Vid frukten kommer nästa hinder, Ella vill smaka få alla äpplen, lyfter åter igen iväg henne.
Sen kommer värsta utbrottet vid mjölken eftersom jag då fått henne att sitta i vagnen, men då börjar hon öppna alla bananerna
Lyfter ur henne ur vagnen och hon ligger på golvet i affären och gallskriker "DUMMA MAMMA" och sen bara vrålar och är vansinnig.
Sen ska hon helt plötsligt kissa. Ja, bara att ställa Nora till att vakta vagnen och springa ut med Ella så hon får kissa.
Ja såhär fortsätter det och jag lovar det var sista gången på länge som hon fick följa med och handla