• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Sitter och svär över mej själv som just satte på en maskin tvätt...nu får jag vara vaken i 115 minuter till

Vad händer här?

LIAM
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:11:29 följande:
    hmm kan man skicka presenter till henne på sjukhuset i Uppsala tro ni??? Har en viss docka i åtanke som nog en liten 5-årig tös skulle tycka mycket om...
    Du är så snäll, du!
    Det borde man väl kunna göra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Milliz
    lillronya skrev 2009-07-25 22:02:12 följande:
    Jag använde också min varje dag när mina var yngre.Nu är de ju 2 år och snart 4 år. Ännu mer onödigt....
    Elias orkar ju eg gå ganska långt själv. Det är bara det att han går överallt utom dit vi ska gå Eller rättare sagt han går inte han springer den lilla busen Så det känns farligt att låta honom gå själv där det är mycket bilar. Jag hade faktiskt en p&t just innan ella föddes men jag fick för mig att det skulle vara besvärligt att ha henne liggandes där under då hon var liten. Ååh, vad jag ångrar att jag sålde den. Jag förstår inte vad jag tänkte på!
    Elias 070202 Ella 080920
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-25 22:11:58 följande:
    Godkväll flickor.Sitter och svär över mej själv som just satte på en maskin tvätt...nu får jag vara vaken i 115 minuter till Vad händer här?
    Aj aj, inget bra val du gjorde där
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-07-25 22:10:18 följande:
    Ja det känns liksom helt onödigt att klaga på nånting alls just nu, mer än att sån elände överhuvudtaget får finnas....
    Ja allt mitt klagande här i tråden o så har hon knappt klagat alls...känns super löjligt. Det lät ju som ett solklart fall av Borrelia när hon beskrev det, jag sa ju att jag trodde det var det, snacka om att man hade totalt fel
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • lillronya
    kexchoklad skrev 2009-07-25 22:12:35 följande:
    Elias orkar ju eg gå ganska långt själv. Det är bara det att han går överallt utom dit vi ska gå Eller rättare sagt han går inte han springer den lilla busen Så det känns farligt att låta honom gå själv där det är mycket bilar. Jag hade faktiskt en p&t just innan ella föddes men jag fick för mig att det skulle vara besvärligt att ha henne liggandes där under då hon var liten. Ååh, vad jag ångrar att jag sålde den. Jag förstår inte vad jag tänkte på!
    Men då har du ju kört den och använt den.
    Hur tyckte du den var att köra?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:13:07 följande:
    Ja allt mitt klagande här i tråden o så har hon knappt klagat alls...känns super löjligt. Det lät ju som ett solklart fall av Borrelia när hon beskrev det, jag sa ju att jag trodde det var det, snacka om att man hade totalt fel
    Du hade lika fel som jag hade när jag skrev att Maia inte hade det...
    Vi gör så gott vi kan här allihop och jag tycker att det är så himla bra att man kan stötta varandra här på alla sätt när det behövs.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-07-25 22:12:15 följande:
    Du är så snäll, du! Det borde man väl kunna göra.
    visst borde man? Men hur gör man då {#lang_emotions_undecided}
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:15:27 följande:
    visst borde man? Men hur gör man då
    Ring till Uppsala och kolla om man kan skicka till dem, sen borde väl det räcka med om man vet namn och avdelning.
    Men ring och kolla först.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14