• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LA Woman
    kexchoklad skrev 2009-07-25 22:31:18 följande:
    God kväll!Vad mysigt med en bebis. Min kompis fick en dotter för några dagar sen, jag har så svårt att hålla mig därifrån men snart måste jag fara och hälsa på
    Det var svårt att slita sig därifrån kan jag säga
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 22:33:04 följande:
    det beror helt och hållet på färgen tycker jag är den marin eller röd hade jag satt 595 dom köp nu är det en säsongsfärg så hade jag satt 795 som köp nu eller 695 då är folk oftast beredda att ge mer för dom. får man fråga vad det är för färger & stl ?
    Såg du mitt inbox innan? Blev lite konstigt så jag vet inte om det kom fram... {#lang_emotions_dreamer}
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-07-25 22:33:06 följande:
    Jag har inte heller haft jackorna innan. Har en overall i 98 till Anjelin som är ca 90 cm iaf, om det är till nån hjälp. Som sagt, så har ju alicia haft ett himla humör alltid. Men jag ser nu vinsten av att ha det.Hon var precis som Anjelin är nu. Väldigt jobbigt är det och så viktigt att man är tydlig och konsekvent för att minska ilska och gråt.Nu ser jag ju hur hennes starka vilja driver henne framåt i både skolarbete och i sporterna hon utövar. Hon ger sej inte med halvdant utan det ska vara perfekt.Ska tillägga att vi nu får jobba mycket på att man får vara lagom, man måste inte vara bäst.
    ja, så är det absolut. Jag vet ju var Ella fått sitt humör från (mig)
    jag hade det ganska lätt i skolan och även med idrott. Men fy vad jag kunde må dåligt ibland om jag inte var bäst på ett prov, i en fotbollsmatch osv. Nästbäst dög liksom inte, ville alltid lyckas bäst.
    Konstigt att man blev så egentligen för min mamma och pappa brydde sig inte det minsta om hur bra man var, bara man gjorde sitt bästa
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:36:26 följande:
    har en knallcerise, som fanns nu i våras i 116, o en svart i 122 som ska ut..  (lite mer pojk enligt mig,) den med lite annorlunda fickor fram på.. den i 80 i knallcerise behöll jag till Julia hon kunde ha den utan problem, trotds att hon har 86 nu.. =)) hade med tankar på 600 ca.. men ser att en del nya gått för det, o tänker att hösten kommer snart, så folk kanske bet mer.. samtidigt vill jag inte va snål heller.. men guud va svårt.. o vet att cerise va ganska eftertraktad..
    aaa vad synd inga för mig {#lang_emotions_dreamer} ää det är ju inte att vara snål den cerisa finns ju inte nu och vissa vill ju verkligen ha den. Snålt är ju om du lägger 999 som köp nu *hhihi*
    Stormis skrev 2009-07-25 22:37:29 följande:
    Såg du mitt inbox innan? Blev lite konstigt så jag vet inte om det kom fram...
    nää
    Nu bloggar jag här igen :)
  • jojoa75
    kexchoklad skrev 2009-07-25 22:35:44 följande:
    Jag tror att solouniko har det.
    tack
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-07-25 22:33:06 följande:
    Som sagt, så har ju alicia haft ett himla humör alltid. Men jag ser nu vinsten av att ha det. Hon var precis som Anjelin är nu. Väldigt jobbigt är det och så viktigt att man är tydlig och konsekvent för att minska ilska och gråt. Nu ser jag ju hur hennes starka vilja driver henne framåt i både skolarbete och i sporterna hon utövar. Hon ger sej inte med halvdant utan det ska vara perfekt. Ska tillägga att vi nu får jobba mycket på att man får vara lagom, man måste inte vara bäst.
    hmm.. hon är väl runt 77 nu kanske?? va 75,5 för 3 mån sen.. men om de är stora i stl så kanske en 80 räcker? hon ska ju kunna leka med, utan att drunka i sen
    overall behöver hon kanske.. provade allt sånt idag på alla 3..
    stora har allt.. sonen med, förutom jacka.. o lillan hade jag overall till, kpöpt på suuuperres i feb typ.. men har inte provat den. sonen kunde ha den!! den är en 86-92 ?? hmm.. stor verkar det som..
    hennes 74 från i vintras kunde hon ha nu, satt perfekt!! typ 2 cm kvar mellan benen oxå. men om 3 mån vet jag inte..
    o jacka behöver hon... !! det har hon ingen till vinter..
    jaja.. hösten ska komma först.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LA Woman skrev 2009-07-25 22:37:14 följande:
    Det var svårt att slita sig därifrån kan jag säga
    Det kan jag tro De är ju så söta de små liven och så luktar de så gott
    Elias 070202 Ella 080920
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-07-25 22:38:11 följande:
    ja, så är det absolut. Jag vet ju var Ella fått sitt humör från (mig)jag hade det ganska lätt i skolan och även med idrott. Men fy vad jag kunde må dåligt ibland om jag inte var bäst på ett prov, i en fotbollsmatch osv. Nästbäst dög liksom inte, ville alltid lyckas bäst.Konstigt att man blev så egentligen för min mamma och pappa brydde sig inte det minsta om hur bra man var, bara man gjorde sitt bästa
    Då har du ju en jättefördel i att veta hur det känns om nu Ella blir likadan.
    Vi har heller aldrig drivit barnen uatn de är perfekta som de är.
    Så konstigt att hon blir sådär ledsen ibland.
    De nationella proven nu i femman var ju hemska för henne tex.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 22:39:43 följande:
    aaa vad synd inga för mig  ää det är ju inte att vara snål den cerisa finns ju inte nu och vissa vill ju verkligen ha den. Snålt är ju om du lägger 999 som köp nu *hhihi* nää
    Skumt. Skickar igen.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:40:11 följande:
    hmm.. hon är väl runt 77 nu kanske?? va 75,5 för 3 mån sen.. men om de är stora i stl så kanske en 80 räcker? hon ska ju kunna leka med, utan att drunka i sen overall behöver hon kanske.. provade allt sånt idag på alla 3.. stora har allt.. sonen med, förutom jacka.. o lillan hade jag overall till, kpöpt på suuuperres i feb typ.. men har inte provat den. sonen kunde ha den!! den är en 86-92 ?? hmm.. stor verkar det som.. hennes 74 från i vintras kunde hon ha nu, satt perfekt!! typ 2 cm kvar mellan benen oxå. men om 3 mån vet jag inte.. o jacka behöver hon... !! det har hon ingen till vinter.. jaja.. hösten ska komma först.. =))
    JA du jag vet inte...
    Vet att 1 och 1 köpte 80 i molojacka till T och hon är väl strax över 70 cm lång.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14