• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 22:04:10 följande:
    Japp!Hon slänger sej raklång så det hade blivit helknas med bräda här. Hade det till de större barnen och det funkade jättebra!
    Tokfian då
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-25 22:03:29 följande:
    Känner igen det där Mina barn har ju 17 kusiner + 3 bonuskusiner, så här är det livat när vi träffas allihop. Våra kalas bruakr vi dela upp på 2 dagar, jag orkar inte med över 40 pers i huset samtidigt, man hinner ju inte prata med nån
    haha, ja.. precis som oss =))
    idag var vi på 1-års kalas tex.. fullt runt bordet.. resten skulle komma i morgon.. så min syster hade sin familj idag, o han har sin i morgon.. =))
    men bättre med utspritt med !! som du säger, man hinner prata med alla ist..
    skönt på ett sätt ändå o få allt överstökat på en gång =))
    när mina barn fyller blir det oftast bara en dag..
    hans syster bor inte här, o hans föräldrar finns inte.. så min familj e hans familj typ..
    * 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:06:40 följande:
    Skelningen var en hjärntumör De är i Uppsala nu. Vad alla ens problem känns små helt plötsligt....bambinidolce.blogg.se/index.html
    Usch, det är ju sånt som inte borde få hända
    Kom i kontakt med flera familjer i samma sits när vi bodde på ronald-huset och varje historia om varje enskilt barn berörde mig otroligt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    H I L L A skrev 2009-07-25 22:04:22 följande:
    Jag gillade den inte jätte mkt att köra om jag ska vara ärlig, stel & svårstyrd med två barn i. Man sparkar inte i den precis, men visst är man lite hämmad av sitsen bak, och kan inte ta älgakliv direkt. Ja hur smidigt som helst! Jag hänger bara upp min när den inte används så den kan alltid vara på *me like*
    Känns som att jag får ta mej till babyland eller nåt och provköra.
    Tack för att du svarade iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • H I L L A
    Skelningen var en hjärntumör De är i Uppsala nu. Vad alla ens problem känns små helt plötsligt....bambinidolce.blogg.se/index.html
    Fruktansvärt tragiskt, en mardröm som bara inte får vara sann {#lang_emotions_cry}
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:08:13 följande:
    haha, ja.. precis som oss =)) idag var vi på 1-års kalas tex.. fullt runt bordet.. resten skulle komma i morgon.. så min syster hade sin familj idag, o han har sin i morgon.. =)) men bättre med utspritt med !! som du säger, man hinner prata med alla ist.. skönt på ett sätt ändå o få allt överstökat på en gång =)) när mina barn fyller blir det oftast bara en dag.. hans syster bor inte här, o hans föräldrar finns inte.. så min familj e hans familj typ..
    Nej, vi bjuder inga långväga släktingar heller
    Det är mina 5 syskon med familjer och sambons föräldrar och hans syskon med familjer
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Ja det känns liksom helt onödigt att klaga på nånting alls just nu, mer än att sån elände överhuvudtaget får finnas....
  • Zvartaliljan

hmm kan man skicka presenter till henne på sjukhuset i Uppsala tro ni??? Har en viss docka i åtanke som nog en liten 5-årig tös skulle tycka mycket om...

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 21:50:02 följande:
    Hej Hon blev inlagd några dagar innan det löste sig efter 7 lavemang...men nu mår hon bra o bajsar nästan varje dag sen vi slutat med mjölk o soja o hon får 2 påsar Movicol/dagHur är allt med er??
    Vad skönt att det fungerar bra nu iaf så slipper maia allt det där, kan tänka mig hur jobbigt det msåte vara både för er och henne när hon blir sådär förstoppad.

Med oss är det bra, skönt att semestern är avklarad. jag längtar faktiskt lite efter vardagen, tjejjerna är lite rastlösa och bråkar mkt med varandra just nu men så fort vi delar på dem så blir dom som lamm. men tillsammans blir jag tokig på dom, bebben är en riktig liten rackar unge som klår upp storasyrran så det sjunger om det.
  • lillronya
    H I L L A skrev 2009-07-25 22:07:29 följande:
    Tokfian då
    Ja det kan man säga.
    Fast Emilios nya idé är att åla sej neråt under bygeln och landa på marken om vagnen står stilla för länge. Selen på där nu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14