• Svar på tråden barnlöshetutredning part 2
  • S U S E N

glömde skriva....det känns precis som att min mens kan komma vilken sekund som helst. Kan det göra det även om man är gravid?

• hemlighetsfull 84

Hej
    Har flyttat så det är fullt upp. Ska läsa ikapp så fort jag hinner Hoppas att det går bättre för er än mig i bebisverkstaden. Här kom mensen som vanligt.

• annsedi

Idag tar jag min tredje Pergotimetablett... Av fem. Någon som har erfarenheter av Pergotime här?

• neamange

heeej
    har nästan flyttat färdigt.. sköönt, är så j*vla trött på att packa och packa upp! Det tar knäcken på mig!

Mensen kom igår, och det gör såå jääävla ont!! Det brukar det inte! I natt var jag uppe och kissade, mådde så illa och var svimfärdig, helt blek. Det brukar inte alls vara så. Blir orolig. Mår ff illa och har jätteont. Det hade jag när jag var tonåring, och nu kommer det igen. Tur att jag är ledig idag, skall ligga på soffan och ta det väldigt lugnt. Cykla en sväng kanske.. det skall ju vara bra att röra på sig.

Såg att ni andra med får den fördömda mensen....
    illailla! Först är den som ett friskhettecken och nu är den nästan tvärtom.
    suck på den!

Min sambo skall göra ett till spermaprov i mitten av Augusti, måste ringa och få en tid..

Sen har vi lovat varandra nu att vi skall jobba båda två på min viktnedgång, jag kan lova att det är den som sätter stopp för detta, även fast man ser tjockatjocka människor som blir gravida! Men vi skall iaf jobba på det nu!

Ska kolla om det är nått på dumburken och vila mensmagen lite!

Ta hand om er alla!

• skruttibangbang79

Neamange: Fy med menssmärtor. Jag har jättemensvärk..som du verkar ha nu...i flera dagar. Usch...o särskilt när man inte vill mensen skall komma...förutom fysiska smärtan så även den psykiska. Jag o mannen väger precis som vi skall, o vi har slopat all alkohol, koffein, mannen tar inga heta bad eller duschar, går i "lösa" byxor, o vi äter båda en massa vitaminer...suck...men inget funkar =(

• S U S E N

Neamange: Tråkigt med mensvärk. Det har jag jämt. Får alltid feber vid mens oxå
    =(

Annsedi: Jag åt 3 kurer pergotime förra sommaren och har ätit 1 kur förra månaden. Hoppas att det går bättre för dig än för mig. Mig verkar dom ju inte hjälpa i alla fall. Men det är väl som alla säger. Jag hoppas väl för mycket. Försöker att slappna av. Men det är ju inte så lätt.

• hemlighetsfull 84

Hej alla!
    Hur går det för er?

Här har börjar man komma i ordning i det nya huset :) Fattas ju bara en liten som ska väsnas också :(
    Vi har fått läkartid den 3 september för att veta vart vi ligger till... Man hoppas på det bästa i alla fall. Eller att man kan få någon hjälp i alla fall. Känns bara som en evighet dit jue!

• Jag och Du

Nu har vi fått vårt brev från Sahlgrenska, 9 och 10 september ska vi dit, så nu drar allt igång igen! ÄNTLIGEN!!!!

Min tur snart ?!?!?!
Svar på tråden barnlöshetutredning part 2