• Svar på tråden barnlöshetutredning part 2
  • hemlighetsfull 84

Vad kul jag och du! Hoppas på att allt går bra!

• hemlighetsfull 84

Jag måste bara skriva av mig lite. Jag tror jag har fått fnatt. Eftersom vi har försökt så länge nu så har man mer eller mindre inte brytt sig så mycket runt BIM längre. Jaja det blir inget i alla fall....

Men denna månaden är jag som tokig. Jag är bombsäker på att jag är gravid ena stunden den andra är jag jätte besviken på både att det inte tagit sig och mig själv för att jag hoppas så in i bomben den tredje är jag bara ledsen och nedstämd. Jag blir galen! Varför just denna månaden. Det började med att jag precis 7 dagar efter tänkbar ägglossning fick rosa flytningar som höll i 2 dagar. tredje dagen på kvällen var det blod men inget på tampongen morgonen efter och sedan lite brunt på pappret idag. BIM är på fredag alltså. Jag har alltid spottings några dagar innan mens med aldrig så rosa flytningar och blod så tidigt innan. Nästan som kroppen bara gör så för att den vill göra en besviken när man får mensen... Usch vad trött jag blir.

Tack för jag fick skriva av mig lite

• skruttibangbang79

Ringde till KK för att kolla kötiden o vi kan tidigast få tid dit i november....suck...5-6 månader sen vi anmälde oss =(

• hemlighetsfull 84

skruttibangbang 79
    Ja det är jobbigt att man måste vänta så länge. Vi fick också vänta så länge plus att vi trodde vi fick vänta tills efter deras semester. Men vi fick bli glatt överraskade om fick göra proverna innan semester och nu väntar vi på svar.

• neamange

heej!!
    Skönt att ni fått tider!! Härligt!!

Vi ska på läkarbesök i höst, efter semestern, men inte fått ngn tid än..
    surt..

hoppas det dimper ner nått i lådan snart!

• annsedi

Har något färgade flytningar, är låg o obeskrivligt trött... Har inte plussat så mensen kommer väl vilken dag som helst. Jag har rätt oregelbunden mens så jag vet inte exakt BIM. Åt ju Pergotime denna månaden och sedan har vi "gjort det" efter konstens alla regler! Varannan dag sa läkare, och vi löd varesig vi var trötta, osugna eller inte "hade tid". "Plikten" tar ju liksom charmen ur det hela...

• S U S E N

Hej hej...grattis till alliop som det går framåt för =)

Här står det still....denna månaden har vi haft semester och "gjort det" hela bövla månaden, men mensen kom ändå i söndags...precis på dag 32 som det ska (eller inte, om jag får bestämma) Vi kommer ju ingenstans mer med landstingen förrän jag fyllt 25 och det är i april 2010 =( supertråkigt att vänta....o sen är det väl kö....eller hur ligger det till egentligen nu när vi börjat våran utredning? Jag vet ju inte ens vad dom ska göra i nästa steg, men det måste vara något stort eftersom det finns åldersgräns på det hela....eller så e dom bara töntiga...

Lycka till i fortsättningen!

• Hjärtat längtar

S U S E N skrev 2009-08-25 09:07:33 följande:

Hej hej...grattis till alliop som det går framåt för =)Här står det still....denna månaden har vi haft semester och "gjort det" hela bövla månaden, men mensen kom ändå i söndags...precis på dag 32 som det ska (eller inte, om jag får bestämma) Vi kommer ju ingenstans mer med landstingen förrän jag fyllt 25 och det är i april 2010 =( supertråkigt att vänta....o sen är det väl kö....eller hur ligger det till egentligen nu när vi börjat våran utredning? Jag vet ju inte ens vad dom ska göra i nästa steg, men det måste vara något stort eftersom det finns åldersgräns på det hela....eller så e dom bara töntiga...Lycka till i fortsättningen!
    Varför är det åldergräns, är det för att det gäller IVF eller är det fortsatt utredning??
    Finns det inget annat landsting i närheten du kan vända dig till?
  • S U S E N
    Hjärtat längtar skrev 2009-08-25 11:47:19 följande:
    S U S E N skrev 2009-08-25 09:07:33 följande: Varför är det åldergräns, är det för att det gäller IVF eller är det fortsatt utredning?? Finns det inget annat landsting i närheten du kan vända dig till?
    Jag vet inte varför det är åldersgräns. Jag har sagt till dom att jag vill göra min utredning nu, och att jag inte behöver göra IVF om man måste vara 25 för det. Då kan jag vänta med det. Men att jag vill göra hela min utredning nu. Men det hjälper visst inte...Dom säger bara vi gör inte mer förrän du är 25 år.
    Tråkigt tycker jag. Jag menar...jag vill ju faktiskt bara veta så de inte e nåt fel på mej...e de de så får jag ju självklart vänta med IVF tills jag är 25 det fattar jag ju =) Annars får jag ju i alla fall veta att det inte är nåt fel på mej...Förhoppningsvis är ju det svaret jag får.
Svar på tråden barnlöshetutredning part 2