barnlöshetutredning part 2
Så, detta är fortsättningen på '
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m42879362.html
får se om jag gjort rätt....
Så, detta är fortsättningen på '
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m42879362.html
får se om jag gjort rätt....
hej!
har just nu en helvetes mensvärk igen........... blir sååååå trött!!
fick med posten idag,tid till BM, den 9/9. Tur att jag är ledig från skolan då,nu är det bara M som måste ta ledigt!
Sur och trött...
Kramar om er andra!!!
Min mens är helt konstig denna gången. Jag har haft dubbelt så mycket av alla mina symptom innan mensen jämfört med i vanliga fall. Men dom försvann igen som vanligt när mensen kom. Min mens brukar vara i 6 heldagar och kanske 1 halvdag så mellan 6-8 dagar. Jag har haft mens i 3 dagar, lite mindre än vanligt och sen idag på 4:de dagen så har jag min "halvdag" helkonstigt....Sen är jag mycket tröttare än vanligt oxå. Jag fattar ingenting.
Neamange: Hoppas att allt går bra 9/9
susen... Ja det är trist att behöva vänta. Varför har de då inte åldergräns på 25 hela vägen... Inte för att man vill att de ska ha det men jag tycker det låter lustigt att man ska behöva vänta mitt i utredningen. Har man väl börjat så vill man ju ha klartecken vad som är fel och om det går att återgälda. Om man sedan behöver vänta med Ivf så kan man ju ta det då för då vet man ju i alla fall att det är det som behövs.
Här är det bara en vecka kvar till våran första läkartid. Hoppas att de har funnit något som vi kan arbeta vidare med... Jag själv börjar misstänka att jag har lågt progrestrion eller vad det nu heter...
hemlighetsfull 84 skrev 2009-08-26 22:08:03 följande:
Hjälp - KK fick ett återbud o vi blev prioriterade. Skall dit idag för att få höra våra provsvar...är så nervös att jag knappt vet var jag skall ta vägen.... Håll tummarna!
yup - inga tabletter - hade tydligen jättebra hormonprover =)
Hej Får jag vara med här?
Är "bara" 86 :a har ju hela livet på mig.. men spelar ingen roll om något är fel då går det inte om tjugo år heller...
Vi är på elfte försöket haft ett MF i vecka 9...De misstänker att jag haft endometrios sen 8 år tillbaka...
Ringde till KK och fick efter nån dag hem ett formulär med frågor som vi fyllde i och sen två veckor efter ringde de och bokade tid för spermaprov den 16 September. Jjag ska ringa så fort min mens satt igång för att ta hormonprov på dag 21..så fort de har provsvaren kallas vi till ett första möte...Är igång iaf men kan ju ta evigheter innan man får provsvaren...
Vi har ju lyckats en gång det är lite hopp men känner två som bara fick ett barn och kunde inte bli gravid igen tänk om mitt MF var det enda barnet.. det skrämmer mig lite..