Hoppas Hoppas del 2
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Halloj allihopa!!
Hoppas att sommaren och semestern varit bra. Vi har haft en underbart skön semester med mycket sol å bad på Kreta! Men nu är man tillbaka i verkligheten med jobb å vardag igen.....
Skall dra igång med ny behandling om ca en vecka.... känns skönt att komma igång igen!!
Kramar Karin
Hej. Sommaruppehåll, jaja man var ju ledig iaf... Nu får Solarie-öarna hjälpa mig att få lite färg inför ett bröllop den 15:de.... Jag står inför att starta upp behandlingen igen, och väntar på att mensen ska komma igång "any-day". kramis
Heja 06: Verkar som vi drar igång ungefär samtidigt då :=) Denna gången SKA vi lyckas!!!!
Kramar
Kaka76: Jag började spraya i fredags, så jag ska ringa SU på tisdag och planera in div besök... Jag är inte lika sprudlande glad inför denna omgång, så jag vet faktiskt inte hur det ska gå alls... Jätte kul att ha nån som är med i samma process och vet vad man går igenom. Detta kommer vara sista ggn jag gör försök, så känns det nui. Det finns 2st i frysen, men jag orkar inte fler ggr. Så nu står det eller faller för mig.... kramis
Heja 06 och Kaka76,
Hoppas innerligt att det går vägen för er den här gången. Det ska bli ett riktigt plusår.
Kramar
Bette
Ja, nu håller vi tummarna allihop. Det är klart att det ska lyckas!!
Själv är jag inne på vk 12 nu - sista Ultraljudet är på Måndag, sedan ska jag skrivas ut och höra till den vanliga mödravården.
Jag håller på att trappa ner på medecinen... jag har bara tre dagar kvar nu tills jag är helt "fri".
Vet ni om det är vanligt att man får missfall under denna tiden eller att graviditeten stannar av p g a att kroppen inte har klarat av och ta över "produktionen" av allt s a s?
Kram