• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • Bette

Man brukar kunna testa 14 dagar efter insättning med vanligt urinprov och 12 dagar vad gäller blodprov. Så har de i Riga i alla fall.

Bette

• heja06

Kaka76: Jag ska ta prover på onsdag e det tänkt...så hoppas jag att tabletterna startar on-to denna v. Isåfall så är vi i nära fas med varandra. Kram H

• lisjau

Kom igen nu tjejer!! Ni är fantastiska.

kram

• lisjau

Idag blev det ett svagt plus på stickan. Vi ska göra ett till i nästa vecka.. Det känns overkligt Ska jag klara detta? :)

Kram

• Kaka76

Lisjau: GRATTIS hoppas hoppas det blir starkare om några dagar...... Det klart att ni ska klara detta!!!!!

Heja06: Har du kommit igång med progynon?

Jag har "progynonat" i tre dagar. Tycker att denna omgången varit extremt jobbig ända från början, hoppas detta blir den sista!!!!

Kram Karin

• nilisen

Lisjau!

Grattis så underbart, vilken glädje, håller mina tummar att det håller i sig. Var detta första testet du gjorde?
    Fy detta är jobbigt, jag har inte vågat testa ännu...............................

• Bette
    lisjau skrev 2009-09-03 16:40:57 följande:
    Idag blev det ett svagt plus på stickan. Vi ska göra ett till i nästa vecka.. Det känns overkligt Ska jag klara detta? :) Kram
    Det är klart att du ska klara detta, vilken dag efter ET testade du på? Det ska bli många plus nu.

Bette
  • lisjau
    Bette skrev 2009-09-03 21:57:14 följande:
    Det är klart att du ska klara detta, vilken dag efter ET testade du på? Det ska bli många plus nu.Bette
    10 dagar effter. Blev inte jätte starkt men det blev ett plus. Men vi ka göra ett till i nästa vecka. Hur mår du bette?

kram
  • Bette

Du skall testa 14 dagar efter ET med kissprov och 12 dagar vad gäller blodprov, så är det utomlands. Och jag vet att de har mycket bra koll då de har fått utföra dessa behandlingar i många fler år än Sverige.

Bette

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2