Hoppas Hoppas del 2
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Hej.
Min mage växer lite också.... önskar så att det kan synas, så andra ser det....
Jag mår väldigt bra annars - trött - men det gör ju att man tar det lugnt.
Känner mig lyckligare och lyckligare...
Lycka till ni som ruvar och som är på G!!
Kram
cmail:
Ja, vi hade turen att det första ägget som tinades upp klarade sig. SWå vi har fortfarande tre kvar som väntar. jag hoppas inte det behövs bara. Har idag känt mig jätte konstig. Mått illa, svettningar osv. Beror det på vaggisarna tror ni? Har nåt slags lugn i kroppen som jag inte förstår mig på..
Plockhönan, jag önskar dig all lycka och jag är så glad för er skull. Vår testdag är ungefär den 10 sept. Då får vi se. Hopplöst att vänta bara...
Kram
Hejsan alla..
Ser att det börjar att hända lite här igen efter sommarn.. Jag har precis börjat att spraya o har en liten fråga till er.. Hur många timmar mellan varje sprayning hade ni?? Jag har 4 timmar.. Det står helt still i mitt huvud vad jag har gjort förut men det känns bra med o spraya kl 09 13 17 21 eller va tycker ni??
Lycka till allihopa..
Jag har haft lite otur under min semester o sommar
det började med att någon backade in i våran nya bil som är ca en månad gammal o sen fick vi stenskott så rutan sprack o fick byta den då gör killarna där en repa i A-stolpen på bilen så vi måste lacka den (men det står ju dom för som tur är) men det blir ju ändå extra jobb för oss inte nog med det så fick vi inbrott i vårat förråd o dom tog våra vinter peak jackor o en väska o ett par högtalare.. Inte jätte mycket men vi tror dom har blivit skrämda.. Tur att dom inte tog våra orrefors glas som vi inte tagit ner sedan flytten.. Sen under resan till medelhavet så fick jag värmeutslag i ansiktet o blev jätteförkyld den sista dagen o fick vara hemma från jobbet några dagar när vi kom hem.. Så jag ser inte så mycket positivt på att det ska lyckas med det enda ägget vi har i frysen.. Men jag försöker o se positivt men det är lite svårt ibland.. Ja ja annars är det ju bara att vänta på en ny donator..
Kramar till er alla..
Irma! Nu kan det bara bli bättre. Jag tror på att nästa försök blir toppen.
Jisses vilken grym otur ni har haft...trodde inte det var möjligt. Jättekram.
Kom ihåg...TÄNK BARA POSITIVA TANKAR NU.
Vet ni vad? Jag har aldrig varit så stressad någonsin när vi plussade - både innan, under och under ruvningen. Mycket tråkiga saker hände och vi var nästan tvungna att avblåsa alltihop p g a av att min syster blev sjuk t ex. Sedan var inte mitt liv direkt harmoniskt just då utan jag var på helspänn hela tiden av allt. Tänkte att min kropp kan aldrig ta emot ett embryo i detta skicket. Jag har varit mkt lugnare under mina tidigare försök....
Hoppas det lugnar lite när man mår dåligt av att man inte känner sig lugn.....
Kram
Hej!
Det var längesedan jag var aktiv här på familjeliv, men fann denna tråd och vill bara dela med mig att jag oxå ruvar sedan i måndags, vårat sista frysägg på SU. Har en son sedan tidigare äggdonation. Håller tummarna för oss alla, ruvare, gravida samt ni som är på g........................
Kram
Nilisen!
Nämen, en till ruvare. Jag gjorde ju också i Måndags på SU :) Hur känner du det är att vänta? Jag fixar det snart inte känns det som. Jag känner och undrar. Nu ska jag till jobbet.
Kram på er