Hoppas Hoppas del 2
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Tack.... skönt att veta att inte alla har jättegravidmage vid vk 17. Träffade kompisar idag som inte visste att jag var gravid och när jag sa vilken vk jag var i - blev det helt tyst.... klart man blir orolig.
Men ikväll svullnade magen upp igen och jag känner mig gravid igen. Skönt....
Mina jobbarkompisar har lovat att påminna mig när jag är sprickfärdig om hur mkt jag gnällde över att inte magen växte :)
Det är helt otroligt detta - innan sommaren var allting hopplöst och jag tänkte att jag aldrig skulle bli gravid. Plötsligt hände det och nu har snart halva tiden gått. Hur gick det till egentligen? Har nästan t o m glömt att min syster har donerat. När vi pratade om det sist sa hon att hon också "glömt det". Plötsligt var man gravid och precis som alla andra normalt gravida.
Det är en otrolig chans dom ger oss donatorerna!
Kramar
Hallå tjejer!
Är nu på ruvardag 6 det tickar på sakta men säkert..... enda bekymret är att min mage "ballat" ur totalt. Hinner inte äta innan jag måste gå på toaletten. Känns inte kul att man kanske åkt på någon maginfluensa mitt i allt men men jag har ju matlust iallafall.
Kram!
Halloj..
Idag har jag varit o satt in mitt lilla embryo som klarade upptiningen
Nu ska det bara fästa.. Det tog ca 30 min denna gång för det va lite komplicerat, va väldigt trångt i kanalen sa han. Så en annan läkare fick komma in o fixa o trixa men det va även svårt för han o det gjorde ont när dom höll på men till slut så kom han in o kunde stoppa in embryot.. Sen så fick vi inte se den lilla pricken som vi fick göra förra gången.. Så jag hoppas att det sitter därinne o gottar sig nu.. Men dom sa till mig att det är ca 25% att det lyckas men sen när jag frågade barnmorskan så sa hon att det är 50% med färsk försök o lite lägre när man gör fet..
Håller tummarna för kaka76 o heja06
Plockhönan: Visst är dom underbara donatorerna.. Dom är värd mycket
Irma! Äntligen där! Välkommen till ruvartiden... Jag är inne på min 7 dag nu (om 1v kan jag fusktesta
). Jag hade också lite jobbigt och trångt när de satte in på mig alla ggr..jättejobbitg! Men det får det vara värt, bara det blir ett resultat
.
KAka76: Hur mår du? Känner du nåt?
Kram till alla!
kaka och heja: jag är med och håller tummar och pushar fram dagarna med er fram till plusset!
Och irma: grattis igen till eskimon!
Heja06: Ja allt är värt det om det blir ett bra resultat..
Jag kommer nog inte att våga tjuvtesta..
Tack cemali..
Irma: Det var likadant för mig vid insättningen, det tog lång tid samt att jag fick byta läkare, för den förste inte klarade av det---vad konstigt!! Fick inte heller följa det via UL som förra gången. Lycka till nu under ruvartiden!!!!!
Heja06: Nepp, känner inte av något ännu :( Förutom att min mage krånglar :/
Irma: Vad hade du för läkare?? Vi kanske hade samma....
Ha det gott alla och LYCKA till!!!!!!!
Kaka76: Den förste vet jag inte namnet på men han bröt på svenska o den andra hette något på krystoff o även han bröt på svenska.. Men den första läkaren frågade först efter Lars o det va han som gjorde det första gången på mig men han va på möte o kunde inte komma.. Håller tummarna för oss alla..